pKz Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Och då e du ochså en snorunge eftersom vi e 1år mindre än dg Men du är mest snorunge som stavar som en kråka på skridskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Och då e du ochså en snorunge eftersom vi e 1år mindre än dg Vad är jag då, som är 11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Men du är mest snorunge som stavar som en kråka på skridskor. Haha @Kattälskaren du är isåfall en ûber snorunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Haha @Kattälskaren du är isåfall en ûber snorunge. Du är ju knappt mogen än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Du är ju knappt mogen än. Kanske inte men jag är iallafall 4 år äldre än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Men du är mest snorunge som stavar som en kråka på skridskor. Jag va ju as trött när jag skrev de dära @ Kattälskaren du är en snor unge skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Alla som kallar andra nedvärderande ord är snorungar. Ontopic nu, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Om man köper conition zero får man med cs 1.6 acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Om man köper conition zero får man med cs 1.6 acc? Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Om man köper conition zero får man med cs 1.6 acc? Köp Antology (Stavning?) på EB Games för 149 kr, så får du 1.6, CZ och Deleted Scenes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Hur lägger jag in skins kommer inte ihåg.. det är bara ljuden som funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Du lägger in dem i cstrike mappen jag orkar inte förklara de för jag har redan förklarat de för en hög me idoiter som inte fattat ett skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Köp Antology (Stavning?) på EB Games för 149 kr, så får du 1.6, CZ och Deleted Scenes. Köper man anthology får man med DoD också Men om man köper vanliga Counter Strike:Condition Zero får man, Cs 1.6, CS:CZ och CZ deleted scenes Hur lägger jag in skins kommer inte ihåg.. det är bara ljuden som funkar för mig lägg filerna i C:\Valve\Steam\Steamapps\din mail\Counter-strike\cstrike Redigerad 14 februari, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Köper man anthology får man med DoD också Men om man köper vanliga Counter Strike:Condition Zero får man, Cs 1.6, CS:CZ och CZ deleted scenes lägg filerna i C:\Valve\Steam\Steamapps\din mail\Counter-strike\cstrike \models Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 \models Man behöver inte lägga den i \models mappen, men det beror ju på vilken fil man laddar ner. Jag ladda ner en fil som du bara behövde lägga den i cstrike mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Funkar CS:CZ online med 2Mbit bredband? (utan för mycket lagg då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Funkar CS:CZ online med 2Mbit bredband? (utan för mycket lagg då) Jao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Jao OK, testar när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Funkar CS:CZ online med 2Mbit bredband? (utan för mycket lagg då) Jag har 2 och det laggar ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Om man är server admin, hur ställer man in så det blir "only knifes" med lan versionen av cs..? Redigerad 15 februari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts