Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag har fått det där medelandet när jag skulle registrera en Cd-Key och då behövde jag logga in och ut annars kom inte medelandet om att det var fel Cd-key upp! Haha, du har inte tillräcklig erfarenhet! Jag har aldrig haft det felet som den där rutan visar upp! Haha, Steam gillar inte dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Jag har aldrig haft det felet som den där rutan visar upp! Haha, Steam gillar inte dig! Antecknar! Haha, jag bryr mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Antecknar! Haha, jag bryr mig! Men kan du växa upp ungefär 2 cm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Antecknar! Haha, jag bryr mig! Haha, du blev ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Haha Pankaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Vad nickar ni nu då? SuPpeRMEGggAHaxZoOR ? Jag nickar Unfear* Puma [AB] Tya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Haha, du blev ägd! Haha , roligt å bråka med en snor unge som borde blivit bannad på forumet för länge sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Haha , roligt å bråka med en snor unge som borde blivit bannad på forumet för länge sen? Ehhm är inte du också 92:a ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ehhm är inte du också 92:a ? Jo , men e han inte LITE omognare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jo , men e han inte LITE omognare? Jo men om han är en snorunge så borde du också vara det. Förresten så borde han bli bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag hatar att min klan byter namn hela tiden! Först hette vi EliteZooN, Sen Unfear, Nu heter vi Skilled Killers tydligen (SK|Namn) Aja, Den där röda ploppen i gevärssiktena har försvunnit, Jag får nästan chansa med vartenda AWP skott, Är det någon fil som är dålig? Kan skicka ett screen senare ikväll om det behövs men skulle gilla om nån visste felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Jag hatar att min klan byter namn hela tiden! Först hette vi EliteZooN, Sen Unfear, Nu heter vi Skilled Killers tydligen (SK|Namn) Aja, Den där röda ploppen i gevärssiktena har försvunnit, Jag får nästan chansa med vartenda AWP skott, Är det någon fil som är dålig? Kan skicka ett screen senare ikväll om det behövs men skulle gilla om nån visste felet Crosshair 1 i consolen... Puss.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Crosshair 1 i consolen... Puss.. Naww Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Naww Tack! Kein Problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hörru peekåzeta vet du vad som har hänt med djurmo ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hörru peekåzeta vet du vad som har hänt med djurmo ? Hörrruuuu gejjzzmoooonittioett, Vad ääär IPt till Djörmo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Hörru peekåzeta vet du vad som har hänt med djurmo ? Dom uppgraderar den antagligen, OCH DET BEHÖVS. @Godfather: 217.211.223.198:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 (redigerad) Hörrruuuu gejjzzmoooonittioett, Vad ääär IPt till Djörmo? DOH pKz hann före Redigerad 12 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 DOH pKz hann före :EAGD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jo men om han är en snorunge så borde du också vara det. Förresten så borde han bli bannad Och då e du ochså en snorunge eftersom vi e 1år mindre än dg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts