Cortez Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Hmm, jag installerade FFsaken och mediasplitter eller vad den hette. Men jag kan ändå inte se filmen Skaffa VLC, efter jag installerat "FF-saken" så kunde jag spela upp dne utan problem. Jag hade en äldre version av VLC tidigare, och då strulade filmen... men tankade senaste versionen och så funkade den perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2006 Skaffa VLC, efter jag installerat "FF-saken" så kunde jag spela upp dne utan problem. Jag hade en äldre version av VLC tidigare, och då strulade filmen... men tankade senaste versionen och så funkade den perfekt. Äsch, jag har vlc men på den andra datorn. Så jag får väl kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Den funkar ju inte iaf i QuikTime Player F¨år prova i Winods Media Player eller Nero Show Time Wiver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Kul med några kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Vilket av dessa nick ska jag ha? yXz eller ZatyR ? Hitta på nått seriöst nick Har hört att mitt nick CalibR^^ redan är upptaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 yXz du kan ju annars ta Xhosta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur skjuter ni med dgln? Jag rör musen åt sidan och trycker så blir det oftast hs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur skjuter ni med dgln? Jag rör musen åt sidan och trycker så blir det oftast hs Trycker på mouse1. Jag skjuter rakt på, blir för det mesta HS då. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur skjuter ni med dgln? Jag rör musen åt sidan och trycker så blir det oftast hs Siktar i huvudet och skjuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Hur skjuter ni med dgln? Jag rör musen åt sidan och trycker så blir det oftast hs Haha vilken fråga Självklart så siktar man i huvudet och skjuter (som Bullet skrev) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Jag hoppar och siktar neråt och så får man be till Gud att det träffar nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 (redigerad) Hur skjuter ni med dgln? Jag rör musen åt sidan och trycker så blir det oftast hs Jag siktar rakt ner i backen och försöker träffa mina fötter, då stutsar kulan oftast iväg så det blir HS på dem. Fast då tror de att jag fuskar Btw: så har jag aldrig lyckats träffa mina fötter, har ni ? Redigerad 10 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Btw: så har jag aldrig lyckats träffa mina fötter, har ni ? Jo, en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Btw: så har jag aldrig lyckats träffa mina fötter, har ni ? Det går inte då man inte ser fötterna väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Det går inte då man inte ser fötterna väl? Haha, om du inte märkte det så var mitt inlägg så full med ironi att man kunnat släcka hela New Yorks invånares törst med den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hej jag aktiverade min half-life key men när den är klar kommer den här rutan upp och jag vet inte om jag ska låta den vara uppe, för jag kan ej stänga ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hej jag aktiverade min half-life key men när den är klar kommer den här rutan upp och jag vet inte om jag ska låta den vara uppe, för jag kan ej stänga ner den? Steam är troligtvis överbelastat(inte ovanligt..) och din cdkey har inte blivit reggad ännu och därför har du inte de spelen du borde ha med din cdkey ännu. Du får vänta tills det inte är övebelastat längre, med andra ord så testa senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Steam är troligtvis överbelastat(inte ovanligt..) och din cdkey har inte blivit reggad ännu och därför har du inte de spelen du borde ha med din cdkey ännu. Du får vänta tills det inte är övebelastat längre, med andra ord så testa senare. Nepp, du kan stänga ner fönstret och vänta på att det ska komma upp en ruta där det står "Subscribtion Complete" eller nåt sånt, kan ta ett tag och först komma upp efter att du loggat ut och loggat in igen på steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nepp, du kan stänga ner fönstret och vänta på att det ska komma upp en ruta där det står "Subscribtion Complete" eller nåt sånt, kan ta ett tag och först komma upp efter att du loggat ut och loggat in igen på steam Det står inget om att man ska behöva logga ut och in! Haha, du läste inte tillräckligt noga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Det står inget om att man ska behöva logga ut och in! Haha, du läste inte tillräckligt noga! Jag har fått det där medelandet när jag skulle registrera en Cd-Key och då behövde jag logga in och ut annars kom inte medelandet om att det var fel Cd-key upp! Haha, du har inte tillräcklig erfarenhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts