Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Hmm, jag installerade FFsaken och mediasplitter eller vad den hette.

Men jag kan ändå inte se filmen -_-

Skaffa VLC, efter jag installerat "FF-saken" så kunde jag spela upp dne utan problem. Jag hade en äldre version av VLC tidigare, och då strulade filmen... men tankade senaste versionen och så funkade den perfekt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur skjuter ni med dgln?

Jag rör musen åt sidan och trycker så blir det oftast hs

Jag siktar rakt ner i backen och försöker träffa mina fötter, då stutsar kulan oftast iväg så det blir HS på dem.

Fast då tror de att jag fuskar :)

Btw: så har jag aldrig lyckats träffa mina fötter, har ni ?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag aktiverade min half-life key men när den är klar kommer den här rutan upp och jag vet inte om jag ska låta den vara uppe, för jag kan ej stänga ner den?

Steam är troligtvis överbelastat(inte ovanligt..) och din cdkey har inte blivit reggad ännu och därför har du inte de spelen du borde ha med din cdkey ännu. Du får vänta tills det inte är övebelastat längre, med andra ord så testa senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Steam är troligtvis överbelastat(inte ovanligt..) och din cdkey har inte blivit reggad ännu och därför har du inte de spelen du borde ha med din cdkey ännu. Du får vänta tills det inte är övebelastat längre, med andra ord så testa senare.

Nepp, du kan stänga ner fönstret och vänta på att det ska komma upp en ruta där det står "Subscribtion Complete" eller nåt sånt, kan ta ett tag och först komma upp efter att du loggat ut och loggat in igen på steam ^_^^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, du kan stänga ner fönstret och vänta på att det ska komma upp en ruta där det står "Subscribtion Complete" eller nåt sånt, kan ta ett tag och först komma upp efter att du loggat ut och loggat in igen på steam ^_^^_^

Det står inget om att man ska behöva logga ut och in! Haha, du läste inte tillräckligt noga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor