P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Men då får man väll CZ skins om man vill spela 1.6? finns väll nåt annat man kan köpa också för att spela 1.6, vad heter det? HL: Generation? wåttzor sidan 200! Redigerad 5 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Men då får man väll CZ skins om man vill spela 1.6? finns väll nåt annat man kan köpa också för att spela 1.6, vad heter det? Ja, men det får du oavsett vilket "CS" du köper överhuvudtaget. Det är Steam som gjort det så i en uppdatering. Men du kan ändra det med att modifiera .gcf filen om jag minns rätt. I alla fall så har fragbite den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Ja, men det får du oavsett vilket "CS" du köper överhuvudtaget. Det är Steam som gjort det så i en uppdatering. Men du kan ändra det med att modifiera .gcf filen om jag minns rätt. I alla fall så har fragbite den. Det är lustigt, jag hade cz skins ett tag i 1.6 efter att jag installerat CZ Men de försvann och blev de gamla vanliga igen, likadant för en kompis. Så jag har inte cz skins, fast jag inte gjort det där du sade :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 ZalCiNoWa, ditt dryga fanskap lägg ner nu. Käft jävla bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Käft jävla bög Väx upp. http://homepage.mac.com/cfj/.Pictures/crying_baby.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Väx upp. http://homepage.mac.com/cfj/.Pictures/crying_baby.jpg Säger killen som inte kan diskutera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Säger killen som inte kan diskutera Japp, det säger killen som inte kan diskutera. Men att kalla, någon, vem som helst, bög, utan och veta vem han är fan lägre än LÄGST. Hur vet du hur P-C är IRL? Väx upp, och sluta kalla folk för bög. Okej? Skulle du kallat P-C bög IRL, om han hade sagt något? I don't think so. Seriös kille. Gå tillbaks till lunar med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Japp, det säger killen som inte kan diskutera. Men att kalla, någon, vem som helst, bög, utan och veta vem han är fan lägre än LÄGST. Hur vet du hur P-C är IRL? Väx upp, och sluta kalla folk för bög. Okej? Skulle du kallat P-C bög IRL, om han hade sagt något? I don't think so. Seriös kille. Gå tillbaks till lunar med dig. Jag hade kallat han bög irl om han hade kommit hit, orkar inte åka hem till honom och han skulle säkert vara upptagen med sin datorn ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Jag hade kallat han bög irl om han hade kommit hit, orkar inte åka hem till honom och han skulle säkert vara upptagen med sin datorn ändå Men du är 13 år, du vågar inte slå någon. Du verkar cool över internet, men not-cool IRL. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 OffT @ pKz: de dära kan ni ta i ett PM OnT: Vet nån hur man öppnar en port på en TREDNET rounter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Jag hade kallat han bög irl om han hade kommit hit, orkar inte åka hem till honom och han skulle säkert vara upptagen med sin datorn ändå Säger -92:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 OffT @ pKz: de dära kan ni ta i ett PM OnT: Vet nån hur man öppnar en port på en TREDNET rounter? LoL, det är inte Ontopic, ontopic ska vara CS ! @Karatemorfar: pingen hade just hoppat upp, tror admin började tanka porr eller ngt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vad nickar ni nu då? SuPpeRMEGggAHaxZoOR ? Jag nickar Unfear* Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vad nickar ni nu då? SuPpeRMEGggAHaxZoOR ? Jag nickar Unfear* Puma *._+-[H]@xXx0r[Z]-+_.* .. eller akaast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vad nickar ni nu då? SuPpeRMEGggAHaxZoOR ? Jag nickar Unfear* Puma Pcw : N-E|mainstreaM^ Public : H3H3!WH.EXE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Säger -92:an. Just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 -N|W- DucK™ [DwW] DucK™ Duck™ Aimzone.se DucK™ [TRY] De nickar jag. Beror på vilka jag spelar så nickar jag olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Just det 3 posts till så har du 1337 :OOOOOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Vad nickar ni nu då? SuPpeRMEGggAHaxZoOR ? Jag nickar Unfear* Puma PlutoniuM^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Nåt ont namn, eller Colan, Sakic Evil Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts