Arvid Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Ja... (:!!! Ladda ner CS här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Jepp! Men om du har tålamod kan du vänta tills CS - Condition Zero kommer, där finns single-playeruppdrag som är typ som de i Rainbow Six-rogue Spear, men mindre planering. (:!!! Mmm, men det tar väll ett tag til... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 Mmm, men det tar väll ett tag til... Nä, det ska var klart i juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Sluta whina nu. Hur som helst...ni som kör cs, hur länge har ni kört? Jag började vid CS1.3..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Nä, det ska var klart i juni. Jaha...då ä de inte så länge kvar då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Sluta whina nu. Hur som helst...ni som kör cs, hur länge har ni kört? Sedan beta 5.2 Jag spelade (och var vice klanledare) för ett kompislag som låg på 50:e plats då (clanbase - sverige). Vår absolut första match var mot sveriges dåvarande bästa klan (AFI, blev Mafia senare, sedan Soa och sen har jag ingen aning, tror några spelar i esu) Vi torskade naturligvis men resultatet, 40-8, var inte så dåligt ändå (:!!! Gamla goda tider, men nu spelar jag inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 (redigerad) Jag började på 1.5 men är ändå bra. Redigerad 21 mars, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Har kört sen 1.0 men fram till Februari förra året då jag fick min nya data blev de inte mycket spelande, på min gamla data låg min fps på 30 (:!!! , efter att jag fick min nya data har jag kört ganska mycket men jag har tagit många pauser på typ nån månad eller mer pga att jag tröttnat o sen börjat spelat igen. Just nu kör jag inte särskillt mycket, kör mer andra spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Jag tog en paus i mitt CS-spelande när jag insåg hur meningslöst det egentligen är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 Jag tog en paus i mitt CS-spelande när jag insåg hur meningslöst det egentligen är... meningslöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2003 meningslöst??? Ja det blir ganska enformigt efter ett tag att springa runt och skjuta på varandra, ibland dör man, ibland överlever man... men det händer aldrig nåt nytt. Jag menar inte att CS är tråkigt men om man spelar det för ofta tröttnar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 Ja det blir ganska enformigt efter ett tag att springa runt och skjuta på varandra, ibland dör man, ibland överlever man... men det händer aldrig nåt nytt. Jag menar inte att CS är tråkigt men om man spelar det för ofta tröttnar man. jo, jag har tröttnat flera gånger men efter en paus på tre-fyra veckor så kan de va jävligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Jepp! Men om du har tålamod kan du vänta tills CS - Condition Zero kommer, där finns single-playeruppdrag som är typ som de i Rainbow Six-rogue Spear, men mindre planering. kommer det ?ja trodde man kunde ladda ner det?ja hänger inte med nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 Det vart visst ingen cs clan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2003 har kört cs i nu 1 månad, så jag har inte vart me så länge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 När jag ska spela så står det att man måste updatera hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 När jag ska spela så står det att man måste updatera hur gör man det??? Ladda ner senaste patchen från http://www.counter-strike.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 (redigerad) Ge mig länk direct så är du snäll. det är half-life upda jag behöver så står det alla fall. Redigerad 28 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Ge mig länk direct så är du snäll. Vilken patch du behöver beror på vilken version av CS du har nu. Här finns en guide för att hitta den rätta patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts