Tiger Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Hur öppnar jag portarna i en Netgear router? Hur tar jag reda på routerns ip? Portforward.com har bra guider som visar hur man öppnar portar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tja, man leder ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tja, man leder ju. Co0La StaAtZZ AzzÅ duDe Du LixxOM Pr0 Vi11 D0 JoInA ClaN DiRr!!?!?!? LizxOm pA En PuBliXz OcKså AxxzzZÅÅÅ VilLZ Du JoIna!!!`½!`½?!§+1+1211+1?!?!?!!?!?!?!??!?!?!??!!?!??* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Co0La StaAtZZ AzzÅ duDe Du LixxOM Pr0 Vi11 D0 JoInA ClaN DiRr!!?!?!? LizxOm pA En PuBliXz OcKså AxxzzZÅÅÅ VilLZ Du JoIna!!!`½!`½?!§+1+1211+1?!?!?!!?!?!?!??!?!?!??!!?!??* Hur fan orkar man skriva fjortisstil om man inte gör det jämt? Redigerad 5 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tja, man leder ju. OJOJOJ! M4DSK1|_|_Z! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 (redigerad) Hur fan orkar man skriva fjortisstil om man inte gör det jämt? Hur fan orkar man sitta på forumet hela jävla dan och posta "roliga" saker som alla tycker suger, kommentera allt i Dagens LOL med "PWN" och vara allmänt irriterande? Redigerad 5 februari, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tja, man leder ju. OMG, jag har aldrig haft så där bra stats det bästa jag har haft är 1-34 och det var på min favvo bana, du vet den där med sand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 OMG, jag har aldrig haft så där bra stats det bästa jag har haft är 1-34 och det var på min favvo bana, du vet den där med sand. OJ! Mitt bästa var likzom den där mörka banan med venter! hade 2-0 mot bottar!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 OJ! Mitt bästa var likzom den där mörka banan med venter! hade 2-0 mot bottar!!!!! Jädrar vad bra jag men när jag lirade den banan så dog jag när jag skulle döda en afk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Hur fan orkar man sitta på forumet hela jävla dan och posta "roliga" saker som alla tycker suger, kommentera allt i Dagens LOL med "PWN" och vara allmänt irriterande? För det är min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 För det är min stil. Lägg upp ip till någon server så ska jag PWNA dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Lägg upp ip till server så ska jag PWNA er alla ! Ett screenshot från en server där jag spelade mkt förr ! ^^: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Någon här som vill lira isåfall lägg upp server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tänkte skaffa cs ( köpa så gnäll inte din morot ) men "vilket" ska man köpa som är värt pengarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Tänkte skaffa cs ( köpa så gnäll inte din morot ) men "vilket" ska man köpa som är värt pengarna ? CS:CZ på Ica Maxi för 50kr. @Kattjäveln: Snälla, jag vill inte ha dig här, är det inte läggdags snart för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 CS:CZ på Ica Maxi för 50kr. Okej, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 @Kattjäveln: Snälla, jag vill inte ha dig här, är det inte läggdags snart för dig? Om du har problem med mig, stick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Lägg upp ip till server så ska jag PWNA er alla ! Ett screenshot från en server där jag spelade mkt förr ! ^^: Åååååh, härliga pingen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 ZalCiNoWa, ditt dryga fanskap lägg ner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 CS:CZ på Ica Maxi för 50kr. @Kattjäveln: Snälla, jag vill inte ha dig här, är det inte läggdags snart för dig? Men då får man väll CZ skins om man vill spela 1.6? finns väll nåt annat man kan köpa också för att spela 1.6, vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts