Addepladde Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag har problem med min cs server. när jag tar new game å sedan skriver sv_lan 0 å sen skriver status då kommer det upp en ip adress som slutar på :27015 (alla mina kompiar som lägger upp gör så och det funkar för dom)men den funkar itne så jag måste söka i server listan efter min ip är det någon som vet hur jag kan göra för att fdixca det här eller är det routern som gjer ut ip atomatiskt å man inte kan få tag i ipn på något annat sätt? MVH Filip Kan bero på att du inte har öppnat portarna i routern.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jo, jag har typ samma problem... nån som vet hur man öppnar portarna i routern? har försökt jätte länge och sökt på google och hela köret... men nån av er kanske kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Synd!! Fortsätt leta klan på public - du ser ju vart pkz hamnade Jag hamnade i Hollands 10:nde bästa clan, och vi snackar på engelska. PUSSIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Dom kan fuska o så blir du vac bannad P)rrrrrrrrrrrrrrt Vad jag har förstått så blir CD-keyn bannad. att ett konto blir bannat betyder väl ingenting. det är ju bara att skapa ett nytt. De kan byta ditt pass t.e.x. så du inte kan logga in på ditt konto längre.. som ovan, skaffa ett nytt och börja spela igen som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vad jag har förstått så blir CD-keyn bannad. att ett konto blir bannat betyder väl ingenting. det är ju bara att skapa ett nytt. som ovan, skaffa ett nytt och börja spela igen som vanligt. Ja, du kan skapa ett nytt.. men en cdkey kan bara andvändas till ett konto. Sen får du meddelandet att nyckeln redan är andvänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Byt lösen på Accounen så kommer dem inte in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Vad är IPt till Djurmo? Vill testa spela där nån dag Här 217.211.230.82:27015 men den är nere nu tror jag. Btw jag e 14 på ranken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 PWN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) PWN Här hade lagt in den där bilden med den gubben som ser så upphetsad ut och så står det. "Wow, old news is so exciting" Om jag bara hade haft den bilden på datorn . Dock är filmen fortfarande ganska bra, trots alla månader ^^ Redigerad 3 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Tja nån som har lust att sälja ett cs 1.6 account för ca 100 kr?? adda mig i så fall på:davidhammarlund@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Tja nån som har lust att sälja ett cs 1.6 account för ca 100 kr?? adda mig i så fall på:davidhammarlund@hotmail.com Köp CS:CZ för 49 på ICA Maxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag hamnade i Hollands 10:nde bästa clan, och vi snackar på engelska. PUSSIS! Jag skojar ju bara, Emil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jo, jag har typ samma problem... nån som vet hur man öppnar portarna i routern? har försökt jätte länge och sökt på google och hela köret... men nån av er kanske kan hjälpa mig? Skriver in routerns IP i adressfältet i IE. Går att komma in med FF m.m men funkar bäst med IE. Sen tror jag du tar fliken Advanced och klickar dig vidare. Detta gäller de flesta D-Link-routrar. Du bör dock ha dina internet-uppgifter från leverantören för det har en tendens att krångla om man håller på att ändra i routern. När jag öppnade portarna för Battle.net så jag kunde "hosta" fick jag först tillåta Battle.net och sen ställa in routerns kontakt med internet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Skriver in routerns IP i adressfältet i IE. Går att komma in med FF m.m men funkar bäst med IE. Sen tror jag du tar fliken Advanced och klickar dig vidare. Detta gäller de flesta D-Link-routrar. Du bör dock ha dina internet-uppgifter från leverantören för det har en tendens att krångla om man håller på att ändra i routern. När jag öppnade portarna för Battle.net så jag kunde "hosta" fick jag först tillåta Battle.net och sen ställa in routerns kontakt med internet igen. D-link är? jag behöver ochså öppna en port på Routern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 D-link är? jag behöver ochså öppna en port på Routern... Ett företag som säljer routrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag skojar ju bara, Emil Jag med. Fast vi ligger på 10ende bästa plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Vart spelar alla ? Jag måste ju in o spöa upp er ! 'Cuz I have the power called "1337skills" Muhahahahaha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Vart spelar alla ? Jag måste ju in o spöa upp er ! 'Cuz I have the power called "1337skills" Muhahahahaha ! #take-this warserver by zenda spelar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Hur öppnar jag portarna i en Netgear router? Hur tar jag reda på routerns ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Hur öppnar jag portarna i en Netgear router? Hur tar jag reda på routerns ip? Ta Mina nätverksanslutningar, högerklicka på nätverkets ikon och ta status. Ta fliken Support så ser du IP'n på routern (standard-gateway) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts