pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Vet inte, bannad från 1 server för aimbot, wh/esp och "ett eget fusk som gör att jag inte tar skada" så jag är nog lite bra iaf Haha, meriter. @P-C: Jag ligger bland dom 10 bästa CS nördarna i Holland. Redigerad 31 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Haha, meriter. @P-C: Jag ligger bland dom 10 bästa CS nördarna i Holland. Haha, Isf är Jämtlands största Cs nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Bra - då vet jag att jag inte ska göra åt dig. Säkert en massa public-klipp med två pers HS!!!! Ja, bara public, utan klan är det inte lätt att spela och det är Hs på alla klipp, men då får jag söke efter nån på nått annat forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Ja, bara public, utan klan är det inte lätt att spela och det är Hs på alla klipp, men då får jag söke efter nån på nått annat forum FBSök på FB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Hur får jag slowmotion i cs 1.6? EDIT : Hur blir det online? Redigerad 1 februari, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 FBSök på FB Jag söker inte efter klaner, jag går inte med vilka som helst så jag går in på olika publics och kollar om dom är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag söker inte efter klaner, jag går inte med vilka som helst så jag går in på olika publics och kollar om dom är bra Men ååå , Nån som kunde fixa filmen åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Men ååå , Nån som kunde fixa filmen åt dig Kom just på att jag missuppfattade alltihop , ber hemskt mycket om ursäkt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Kom just på att jag missuppfattade alltihop , ber hemskt mycket om ursäkt :"> Aja , men du kan ja ta å bli medlem å skapa en tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag har fått reda på att det är mer än jag som vet lösen och användarnamn till mitt steam-konto. finns det något dom kan göra så mitt konto blir bannat eller så det kan hända andra saker med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag har fått reda på att det är mer än jag som vet lösen och användarnamn till mitt steam-konto. finns det något dom kan göra så mitt konto blir bannat eller så det kan hända andra saker med det? Maila till steam att dom ska återställa dittkonto så får du nytt lösen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Vad är IPt till Djurmo? Vill testa spela där nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Maila till steam att dom ska återställa dittkonto så får du nytt lösen. Tack! men jag ville ändå ha svar på min fråga . vad kan dom göra med mitt konto och hur kan det påvärka mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag har problem med mitt Steam, jag kommer inte ihåg lösenordet, när jag ska söka efter ett nytt med min e-post så har dom "Vad blev ditt lösenord senast inställt till?" som hemlig fråga när jag tog "Vad är ditt favoritlag?", någon som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tack! men jag ville ändå ha svar på min fråga . vad kan dom göra med mitt konto och hur kan det påvärka mig? Dom kan fuska o så blir du vac bannad P)rrrrrrrrrrrrrrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tack! men jag ville ändå ha svar på min fråga . vad kan dom göra med mitt konto och hur kan det påvärka mig? De kan byta ditt pass t.e.x. så du inte kan logga in på ditt konto längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
filip Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag har problem med min cs server. när jag tar new game å sedan skriver sv_lan 0 å sen skriver status då kommer det upp en ip adress som slutar på :27015 (alla mina kompiar som lägger upp gör så och det funkar för dom)men den funkar itne så jag måste söka i server listan efter min ip är det någon som vet hur jag kan göra för att fdixca det här eller är det routern som gjer ut ip atomatiskt å man inte kan få tag i ipn på något annat sätt? MVH Filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Det ska väl sluta på 27015 om det är en listen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Jag har problem med min cs server. när jag tar new game å sedan skriver sv_lan 0 å sen skriver status då kommer det upp en ip adress som slutar på :27015 (alla mina kompiar som lägger upp gör så och det funkar för dom)men den funkar itne så jag måste söka i server listan efter min ip är det någon som vet hur jag kan göra för att fdixca det här eller är det routern som gjer ut ip atomatiskt å man inte kan få tag i ipn på något annat sätt? MVH Filip Stor bokstav? http://www.whatismyip.com Redigerad 2 februari, 2006 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 (redigerad) Ja, bara public, utan klan är det inte lätt att spela och det är Hs på alla klipp, men då får jag söke efter nån på nått annat forum Synd!! Fortsätt leta klan på public - du ser ju vart pkz hamnade Redigerad 2 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts