iweX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Woo. bind § "+toggleconsole" tror jag. Han måste ju ha console för att skriva de dära.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Han måste ju ha console för att skriva de dära.. Lägga in det i configen kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Lägga in det i configen kanske.. Första ja , Hur många e me på Cs Source Showdown? 4 vs 4... Jag fixar allt alltså typ vi spelar en dag å ser vilket lag som är bäst... En i laget måste iaf va medlem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Första ja , Hur många e me på Cs Source Showdown? 4 vs 4... Jag fixar allt alltså typ vi spelar en dag å ser vilket lag som är bäst... En i laget måste iaf va medlem här. Finns inte så många CS:S:are här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Finns det några CS 1.5:are här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Finns det några CS 1.5:are här? Om du ger mig link. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 EN STOOOOOOOOOR BOKSTAV http://www.cs1.5online.rr.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Finns inte så många CS:S:are här. Tänk om de finns de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nån som gjort nån bra cs film ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Tog och ägde ut ett par tyskar nyss, efter 5 min så hade jag 10-0 håller även på att samla klipp till en film en kompis ska göra åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nån som gjort nån bra cs film ? Titta på www.goplay.se där kan du ladda ner cs filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Nån som gjort nån bra cs film ? JAK!11 Vissa tycker det - vad dom har sett i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har ni nån bra favorit server ni kör på(spelar ingen roll vilket cs)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Jag har ett problem med min nya map som e gjord i mitt valve hammer editor... Det e så att jag har gjort en simpsons map med wad filerna : de_dc_logo.wad de_dust_cartoon2.wad cs_dust.wad 0soup0_simpsons.wad as_tundra.wad zaire.wad Problemet är att alla som vill spela på den måste ha lagt in dessa wad filer i sin cstrike map för att kunna spela på den annars så står det: ex. couldnt open cs_dust.wad..... Hur ska jag göra så att alla slipper lägga in domma wad filerna i sin cstrikr map?? Tack // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har ni nån bra favorit server ni kör på(spelar ingen roll vilket cs)? Djurmo. ^^ Dock nere just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har ni nån bra favorit server ni kör på(spelar ingen roll vilket cs)? Brukar köra på denna: 80.252.107.70:27015 (jackpot). en css server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Är det nån som kan göra en film av mina demos :"> ? Min kompis kunde inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Är det nån som kan göra en film av mina demos :"> ? Min kompis kunde inte Eru bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Vet inte, bannad från 1 server för aimbot, wh/esp och "ett eget fusk som gör att jag inte tar skada" så jag är nog lite bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Vet inte, bannad från 1 server för aimbot, wh/esp och "ett eget fusk som gör att jag inte tar skada" så jag är nog lite bra iaf Bra - då vet jag att jag inte ska göra åt dig. Säkert en massa public-klipp med två pers HS!!!! Redigerad 31 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts