Xazzi Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) En kompis till mig har köpt Counter Strike Authoring (eller liknande). Vad går det ut på? Är det lika som på alla andra CS så att man ska gå runt och skjuta på folk? Online alltså. Cs auntology eller något xDDD.. Vet inte presis hur det stavas. Men det är som att köpa Counter Stirke : Cz. Fasst tror inte CZ finns längre så man köper auntology för att få 1,6 och Cz .. Tror jag Edit, Hade inte uppdaterat sidan så såg inte att någon svarat =/.. Sry Redigerad 25 januari, 2006 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Man får inte me CZ på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Haha, skulle CZ finnas inte längre? Du är ju way off lane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 CZ kan man köpa i affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 CZ kan man köpa i affärer O rly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 O rly? YERLY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vilken .wad fil behöver jag om jag vill göra en dust2 map?? eller om jag vill öppna dust2 mappen så att jag ser alla textures?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vilken .wad fil behöver jag om jag vill göra en dust2 map?? eller om jag vill öppna dust2 mappen så att jag ser alla textures?? // Bubba Antagligen de_dust2.wad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vilken .wad fil behöver jag om jag vill göra en dust2 map?? eller om jag vill öppna dust2 mappen så att jag ser alla textures?? // Bubba Fråga i steampowered.com? <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kan inte än... för ja har nyss blivit registrerad där så ja måste vänta... =( Vet ingen vilken wad fil jag behöver?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Är det inte de_dust2.wad då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vilken .wad fil behöver jag om jag vill göra en dust2 map?? eller om jag vill öppna dust2 mappen så att jag ser alla textures?? // Bubba Tror inte att det går att öppna de_dust2.bsp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ska installera amx mod och för att kuna göra det måste jag installera metamod nån som kan hjälpa mig hur jag gör det (vilket program osv)? Ps det är en dll fil Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det går om man har ett program som fixxar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det går om man har ett program som fixxar det.. Okej vilket då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Här finns guide för AMXX på dedicated server, finns även för listen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Här finns guide för AMXX på dedicated server, finns även för listen. Man tackar EDIT:Får det inte o funka . En kompis undrar hur man får console på css? Redigerad 27 januari, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Man tackar EDIT:Får det inte o funka . En kompis undrar hur man får console på css? Hur man kör i console läge med server menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Man tackar EDIT:Får det inte o funka . En kompis undrar hur man får console på css? Woo. bind § "+toggleconsole" tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Man tackar EDIT:Får det inte o funka . En kompis undrar hur man får console på css? De sitter trodligtvis bakom en router. Skapa en VPN eller nåt liknande så ska det gå, akta dig dock för att routern kan krångla om du gör det. Redigerad 28 januari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts