iweX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Just det jag sa. Så om man har spelat 1.6 länge och är asvan vid det så springer man omkring och försöker haxxa mörka på d2 i source. de går ju inge vidare då? =) Nä e går de inte man slösjar ju bara ammo då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Nuke finns på source, ser nästa ut som på 1.6. Man kan "haxxa" igen vissa trägrejer , inte betonger grejer... Man kan haxxa igenom trä dörrar, trälådor och massa annat, och man kan haxxa igenom betongväggar vid kanterna~ Dessutom om man inte försöker haxxa så kanske det går bättre din dumfan? Redigerad 24 januari, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag kan inte installera 1.5 modelsen Kan nån länka så det inte blir en massa filer som jag har Alltså som inte ligger i nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Dessutom om man inte försöker haxxa så kanske det går bättre din dumfan? Det är ju just det? Man är van vid att haxxa? Dumfan? Btw, varför börjar du tjafsa? :S Jag sa bara att man blir ovan när man är van di att spela 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Man kan haxxa igenom trä dörrar, trälådor och massa annat, och man kan haxxa igenom betongväggar vid kanterna~ Dessutom om man inte försöker haxxa så kanske det går bättre din dumfan? Vad är det för stil att hålla på att säga så? Han snackade ju bara lite allmänt, du hade inte ens behövt svara.... Såna som du är anledningen till att stämningen på forumet blir sämre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Vad är det för stil att hålla på att säga så? Han snackade ju bara lite allmänt, du hade inte ens behövt svara.... Såna som du är anledningen till att stämningen på forumet blir sämre! Awwww, kanske det jag vill? stackars lilla dig då bullet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Awwww, kanske det jag vill? stackars lilla dig då bullet. Stackars mig? haha.. Har jag sagt ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Awwww, kanske det jag vill? stackars lilla dig då bullet. Skärpning tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Skärpning tack. Annars vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Annars vad? Inge roligt för oss andra att höra er bråka ta de över PM istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Annars vad? Vi borde inte reta honom. Senast han fick motgång spammade han sönder forumet. Stackars pojk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Vi borde inte reta honom. Senast han fick motgång spammade han sönder forumet. Stackars pojk. Haha eller hur. =) Edit : YE KLOCKA! MJEEEH! Redigerad 25 januari, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vi borde inte reta honom. Senast han fick motgång spammade han sönder forumet. Stackars pojk. Då låter vi väl han spamma sönder forumet å låta Azore,KalleR fixa bort de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vad har han för syndrom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 P-C blir ju bannad på andra sätt, men vad är det för skillnad? ban som ban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 En kompis till mig har köpt Counter Strike Authoring (eller liknande). Vad går det ut på? Är det lika som på alla andra CS så att man ska gå runt och skjuta på folk? Online alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Counter-Strike Anthology? Det är ju 1.6 och cz i samma, jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Och det innebär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Och det innebär? Samma som vanliga. 1.6 är vanliga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Som Bullet sa, det är samma spel men att dem är på samma skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts