Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Jag tjänade 5-10 fps.

Det är inte fusk.

Om man byter så typ gisslan är nakna tjejer och byter vapen och sånt då, är det fusk?

Finns ju 358735783754 kommandon man kan skiva i consollen, typ det där rate och allt sånt, ska man ändra på sånt, eller är allt bra som det är standard?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man byter så typ gisslan är nakna tjejer och byter vapen och sånt då, är det fusk?

Finns ju 358735783754 kommandon man kan skiva i consollen, typ det där rate och allt sånt, ska man ändra på sånt, eller är allt bra som det är standard?

Jag tycker de e bra som standard, de e inte fusk att byta vapen osv men du i officela Clan War måste man ha orignal skins + vapen..

Glockalnet: Nej tror dem inte sög för dem har spelat 1.6 i kanske 1 år, dem sa att dem skulle "ÄGA" mig men de gjorde dem inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jorå. Annan rekyl. Går inte att haxxa så det känns ovant som fan.

Men vadå 1.6 e ju overkligt , om nån skjuter mig bakom landar jag på ryggen.

ofta man kan skjuta genom 1 m tjock betong väg.

På source kan man inte haxxa lika mycket och där kan man dö i olika ställningar tex sittades på knä mot en väg, magen... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vadå 1.6 e ju overkligt , om nån skjuter mig bakom landar jag på ryggen.

ofta man kan skjuta genom 1 m tjock betong väg.

På source kan man inte haxxa lika mycket och där kan man dö i olika ställningar tex sittades på knä mot en väg, magen... >_<

Jag sa aldrig att 1.6 var mer realistiskt än source?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orly. Igenom trädörrar och sånt smalt skit ja, prova att haxxa igenom betongväggarna på nuke, om den nu finns till source. Jag har spelat source förr. "Din jävla n00b"

Nuke finns på source, ser nästa ut som på 1.6.

Man kan "haxxa" igen vissa trägrejer , inte betonger grejer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor