BroDD Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag tjänade 5-10 fps. Det är inte fusk. Om man byter så typ gisslan är nakna tjejer och byter vapen och sånt då, är det fusk? Finns ju 358735783754 kommandon man kan skiva i consollen, typ det där rate och allt sånt, ska man ändra på sånt, eller är allt bra som det är standard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Fösta gången jag spela 1.6 hade jag 24-5 i stats hur går de? jag var på lan då å spela mot mina kompisar, hade bara spelat source i 4 månader, Har cz kanske därför jag var så bra? Eller så var det dom som sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Inte jag, men lyssna på deras reaktion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Om man byter så typ gisslan är nakna tjejer och byter vapen och sånt då, är det fusk? Finns ju 358735783754 kommandon man kan skiva i consollen, typ det där rate och allt sånt, ska man ändra på sånt, eller är allt bra som det är standard? Jag tycker de e bra som standard, de e inte fusk att byta vapen osv men du i officela Clan War måste man ha orignal skins + vapen.. Glockalnet: Nej tror dem inte sög för dem har spelat 1.6 i kanske 1 år, dem sa att dem skulle "ÄGA" mig men de gjorde dem inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Enkelt och kort: P-C när du spelade Source så kanske dom du spelade emot sög? jag menar bara för att man byter spel från 1.6 till Source så tappar du ju knappast din skill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Enkelt och kort: P-C när du spelade Source så kanske dom du spelade emot sög? jag menar bara för att man byter spel från 1.6 till Source så tappar du ju knappast din skill... Jorå. Annan rekyl. Går inte att haxxa så det känns ovant som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Inte jag, men lyssna på deras reaktion! Waaah!!! Hehe fett najs om det är real! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jorå. Annan rekyl. Går inte att haxxa så det känns ovant som fan. Men vadå 1.6 e ju overkligt , om nån skjuter mig bakom landar jag på ryggen. ofta man kan skjuta genom 1 m tjock betong väg. På source kan man inte haxxa lika mycket och där kan man dö i olika ställningar tex sittades på knä mot en väg, magen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Men vadå 1.6 e ju overkligt , om nån skjuter mig bakom landar jag på ryggen. ofta man kan skjuta genom 1 m tjock betong väg. På source kan man inte haxxa lika mycket och där kan man dö i olika ställningar tex sittades på knä mot en väg, magen... Jag sa aldrig att 1.6 var mer realistiskt än source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag sa aldrig att 1.6 var mer realistiskt än source? Nej de sa du inte men , de känns ju ovant för man spelar de spelat me mycket "haxxning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Om någon vill lira CZ, säg till. Redigerad 23 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Inte jag, men lyssna på deras reaktion! OHAHAHA! Fyfan vad nice! Jag skulle nog gråta av skadeglädje om det där var jag! MAFIA_PING: De klan-taggade och det var deras officiella server - men jag vet inte. De fick väl aldrig heller någon större chans att skjuta mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Om någon vill lira 1.6, säg till. Jag lirar alltid på Djurmo - 217.211.230.82:27015 kom gärna in. Jag nickar GiZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jag lirar alltid på Djurmo - 217.211.230.82:27015 kom gärna in. Jag nickar GiZ Går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Går inte. Den e typ cp iband men det ska funka. Aja men jag orkade inte lira mer så jag drog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Inte jag, men lyssna på deras reaktion! Hahaha fy fan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Jorå. Annan rekyl. Går inte att haxxa så det känns ovant som fan. Bullshit, går visst att haxxa din jävla noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Bullshit, går visst att haxxa din jävla noob. Orly. Igenom trädörrar och sånt smalt skit ja, prova att haxxa igenom betongväggarna på nuke, om den nu finns till source. Jag har spelat source förr. "Din jävla n00b" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Orly. Igenom trädörrar och sånt smalt skit ja, prova att haxxa igenom betongväggarna på nuke, om den nu finns till source. Jag har spelat source förr. "Din jävla n00b" Nuke finns på source, ser nästa ut som på 1.6. Man kan "haxxa" igen vissa trägrejer , inte betonger grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Man kan "haxxa" igen vissa trägrejer , inte betonger grejer... Just det jag sa. Så om man har spelat 1.6 länge och är asvan vid det så springer man omkring och försöker haxxa mörka på d2 i source. de går ju inge vidare då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts