pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vem kan isf sätta upp en server då? Antigen listen, eller så får jag väl hyra servrar från Endpoint osv. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Antigen listen, eller så får jag väl hyra servrar från Endpoint osv. ^^ Jo men kan du sätta upp Css server isf? har du det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag har aim_pistols men när jag ska spela den mot botar så stängs cs av och när jag ska spela på en server så blir det som på bilden så jag undrar var jag kan ladda ner filerna till den till CZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jo men kan du sätta upp Css server isf? har du det?? Han lirar 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Han lirar 1.6 Ja, jag fick reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jo men kan du sätta upp Css server isf? har du det?? CSS är mycket 'lättare' - Det bevisar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 CSS är mycket 'lättare' - Det bevisar inget. Jo de bevisar ju visste sina "skillz" på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jo de bevisar ju visste sina "skillz" på de. Hur då? Måste man spela mycket CSS för att bli bra? Jag spelade i tio minuter och låg 27-4. Hur förklarar du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hur då? Måste man spela mycket CSS för att bli bra? Jag spelade i tio minuter och låg 27-4. Hur förklarar du det? Att du har en medfödd talang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag spelade Source igår och det var snygg grafik men jag tycker att 1.6 är roligare att spela. När jag hade spelat en kvart så hade jag 19-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag "äger" på CS men Source är lättare (och roligare för mig eftersom jag "äger") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hur då? Måste man spela mycket CSS för att bli bra? Jag spelade i tio minuter och låg 27-4. Hur förklarar du det? Hmm ska vi mötas å då ska du ha dem statsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hmm ska vi mötas å då ska du ha dem statsen Hahahah, jo gör det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag tar gärna en match mot ngn i CSS imorgon/senare idag....ge ip bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 CS 1.6 är inte särskilt svårt heller... samma sak som jag aldrig spelat 1.6 förut kan springa in på nån server med massvis med soppor och skjuta ner alla och bli anklagad för fusk och sen kan jag kalla det noob-spel. Eller hur? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hur mycket tjänar man på att använda high fps gubbar istället för originalen? klassas det som fusk att använda det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hur mycket tjänar man på att använda high fps gubbar istället för originalen? klassas det som fusk att använda det? Jag tjänade 5-10 fps. Det är inte fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Hur mycket tjänar man på att använda high fps gubbar istället för originalen? klassas det som fusk att använda det? Inte mycket. 5-10 fps. Nej, inte nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 CS 1.6 är inte särskilt svårt heller... samma sak som jag aldrig spelat 1.6 förut kan springa in på nån server med massvis med soppor och skjuta ner alla och bli anklagad för fusk och sen kan jag kalla det noob-spel. Eller hur? ... Fösta gången jag spela 1.6 hade jag 24-5 i stats hur går de? jag var på lan då å spela mot mina kompisar, hade bara spelat source i 4 månader, Har cz kanske därför jag var så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Mycket liv gisslan har Edit: Stor bild Här Btw, kom in på 213.88.180.189:27015 NU! UWC3 server savedxp teehee (inte min server) Redigerad 23 januari, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts