pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 JoJo men han köpte den så han fick ha den i 1 vecka. Vadå "Zin:De ??? Zinde = Synd på latin. @Jacker: Sätt "rate 25000" i consolen. @Gurfi: Är han så dum så han gör det, så... @_EmiL_: Alla på djurmo suger hästpung. Haha, jag brukar ha runt 100/2 där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 W00t. das klocka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 W00t. das klocka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 När ska vi ha en gtasajten turnering då ? Se vilka som är bäst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 När ska vi ha en gtasajten turnering då ? Se vilka som är bäst . Sök på Cunterstrike SHOWDOWN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 När ska vi ha en gtasajten turnering då ? Se vilka som är bäst . I vilket spel isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 @Jacker: Sätt "rate 25000" i consolen. Tack, sötis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Sök på Cunterstrike SHOWDOWN Den försvann i krashen, och pkz orkade inte göra om om jag inte minns fel. Det var 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Den försvann i krashen, och pkz orkade inte göra om om jag inte minns fel. Det var 1.6Fanns det inte en som inte togs bort? Redigerad 22 januari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 1.6 äger, Och det fanns en innan kraschen MEnar du den som pkz gjorde, ja den fanns innan det krashade, men en massa topics försvann ju i krashen varav pkz:s showdown försvann, men du kanske menar den som var för ännu längre sedan, den som dom körde. Den som pkz skulle starta precis innan krashen hann aldrig starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 MEnar du den som pkz gjorde, ja den fanns innan det krashade, men en massa topics försvann ju i krashen varav pkz:s showdown försvann, men du kanske menar den som var för ännu längre sedan, den som dom körde. Den som pkz skulle starta precis innan krashen hann aldrig starta. Just den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Just den Vilken av dem menar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Isf tycker jag va ska ha en Css turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Isf tycker jag va ska ha en Css turnering. Dom flesta här på forumet spelar 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Isf tycker jag va ska ha en Css turnering. Css suger =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 CS:S är bättre än 1.6, som känns föråldrat och sterilt i min mening. Men det går fortfarande att spela 1.6. Kul på LAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Css suger =) Vad gör då¨1.6? får göra en topic me Css , man spelar i lag 4 st i varje vi spelar de_dust2, cs_office, de_cbble om intresset är stort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Bof, kan väl vara med. Varje turnering behöver en n00b Har bara CS:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Har funderat lite på det där, kanske kan göra en ny. Beror på, har så jävla roligt schema nu för tiden. Lektion hit och dit, jag sover fan nästan direkt när jag är hemma från skolan. @Jacker: NP. Redigerad 22 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vem kan isf sätta upp en server då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts