pKz Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Din tjuv. För vinsten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Varför låna ut accountet? En kille på min MSN-Lista gav mig hans Acc. Namn och PW, jag tog det. Zin:De JoJo men han köpte den så han fick ha den i 1 vecka. Vadå "Zin:De ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Varför låna ut accountet? En kille på min MSN-Lista gav mig hans Acc. Namn och PW, jag tog det. Zin:De Varför göra så. sånt är ju bara taskigt . -------- ja höll på att bli votekickad från server för att vissa trodde jag fuskade . tur att admin va där och kunde försvara mig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Varför göra så. sånt är ju bara taskigt . -------- ja höll på att bli votekickad från server för att vissa trodde jag fuskade . tur att admin va där och kunde försvara mig lite. Haha Votekickad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Varför göra så. sånt är ju bara taskigt . -------- ja höll på att bli votekickad från server för att vissa trodde jag fuskade . tur att admin va där och kunde försvara mig lite. Yay, skills, men orka 1337-$p34|<-namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Yay, skills, men orka 1337-$p34|<-namn. Nej orka 1337 t4x1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Kolla på mina PUBLIC haxxor skillzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Äsch, så här ska public-stats se ut Och nej, jag har inte fotoshopat eller något liknande, servern hade en timme per bana. Gammalt namn också, jag heter inte |Zycch0-Simpa^ längre, utan eXotic ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Äsch, så här ska public-stats se ut Och nej, jag har inte fotoshopat eller något liknande, servern hade en timme per bana. Gammalt namn också, jag heter inte |Zycch0-Simpa^ längre, utan eXotic ^^ De e ju SH då e de lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Kolla på mina PUBLIC haxxor skillzzz När jag liade där förrut idag så hade jag 49-5 i stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Pingen hoppar upp och ned för mig i 1.6. I början är den normal (spelar aldrig på servrar med över 50 i ping), sen hoppar den mellan drygt 500 ändå upp till 2000. CS:S och andra spel funkar perfa. Vad är problemet? Och, nej, jag är inte dum nog att tanka samtidigt. I alla andra spel, som sagt, får jag normal ping. Redigerad 21 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hade 62-2 i stats idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vad är det mesta kills ni har haft utan att dö? Själv har jag haft 242-0 mot nån noob på cs_italy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Vad är det mesta kills ni har haft utan att dö? Själv har jag haft 242-0 mot nån noob på cs_italy. Orka med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) De e ju skit kul att köra mot noobs! Redigerad 21 januari, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 De e ju SH då e de lättare Behöver det ju inte vara, tänk om dom jag mötte var högre level än mig och hade mer liv än mig och kraftigare skott ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Behöver det ju inte vara, tänk om dom jag mötte var högre level än mig och hade mer liv än mig och kraftigare skott ? Jaa men tänk om du hade det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jaa men tänk om du hade det då? Ja, tänk, tänk ifall jag var the master på den servern, ingen av er vet. Bara jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag dog kanske lite mycket, men jag ledde över alla på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag dog kanske lite mycket, men jag ledde över alla på servern. De dära var ju inge märkt värdig. Boomer lust å spela nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts