Cortez Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Två grejer undrar om, hur fick du rutan i mitten? kan bara få den till höger, hur fick du glänsade hand? Den "glänsande" handen är en bugg i Source antar jag. Ibland var den där, ibland inte. Men oftast så var den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Fördomstankarna flödar från P-C's håll. I am not surprised. Jag har spelat CS Source, men mitt account med Source på blev borttaget, kan ju ha nåt att göra med att det var en crackad steamklient. Men det var skoj. Hade kul på public. VAD JAG JAR UPPLEVT SÅ ÄR DET OFTAST NYBÖRJARNA SOM SPELAR CSS. Jag har väl också lirat CSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Fint med olja på handen iweX: Om du menar rutan där bland annat fps:en finns så skriver du bara net_graphpos 2 i consolen Jag får den utan att skriva in nåt på vissa servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Jag får den utan att skriva in nåt på vissa servrar du får dem pga servernas inställningar.. Den "glänsande" handen är en bugg i Source antar jag. Ibland var den där, ibland inte. Men oftast så var den där. Den buggen e fixad nu Om du menar rutan där bland annat fps:en finns så skriver du bara net_graphpos 2 i consolen Tackar ska prova de kommadot senare Redigerad 17 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 du får dem pga servernas inställningar.. Den buggen e fixad nu Tackar ska prova de kommadot senare Skriv graphheight 400 (eller mer) så får du den i mitten högst upp. woho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Skriv graphheight 400 (eller mer) så får du den i mitten högst upp. woho. Ok provar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Brukar ni lira scoutknifez (stavning)? Får aldrig till det riktigt på den banan kolla bild Ps där det står 2hs på rad skrev jag föra att reta en polare för han får typ aldrig 2 hs på rad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Brukar ni lira scoutknifez (stavning)? Får aldrig till det riktigt på den banan kolla bild Ps där det står 2hs på rad skrev jag föra att reta en polare för han får typ aldrig 2 hs på rad Men Guuud vad bra att få 2 Hs på rad.. Förresten ska de va isf inte va någon som dödar en imellan dem HS du gör , blir 2 HS på rad då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Men Guuud vad bra att få 2 Hs på rad.. Förresten ska de va isf inte va någon som dödar en imellan dem HS du gör , blir 2 HS på rad då Men jag räkna mina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Men jag räkna mina Räknar du hur många du dödar? Redigerad 19 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Räknar du hur många du gör? * Störd ? * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Nån som vill lira lite cs just nu, sitter och vill värma upp mig litegrann med en riktig rolig match mot nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) * Störd ? * Nää , du? Nån som vill lira lite cs just nu, sitter och vill värma upp mig litegrann med en riktig rolig match mot nån Vilket spel? 1.6 eller? Redigerad 19 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Vilket spel? 1.6 eller? Japp 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Japp 1.6 Huh , får fixa en reggad version av 1.6 , har 1.6 men e "Bannad" på alla VAC server för min kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Huh , får fixa en reggad version av 1.6 , har 1.6 men e "Bannad" på alla VAC server för min kompis Så går det när man fuskar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Huh , får fixa en reggad version av 1.6 , har 1.6 men e "Bannad" på alla VAC server för min kompis Alltid en "kompis". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Så går det när man fuskar.. Var ju de! jag låna ut min accout å jag fick 100kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Var ju de! jag låna ut min accout å jag fick 100kr Varför låna ut accountet? En kille på min MSN-Lista gav mig hans Acc. Namn och PW, jag tog det. Zin:De Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Varför låna ut accountet? En kille på min MSN-Lista gav mig hans Acc. Namn och PW, jag tog det. Zin:De Din tjuv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts