Bullet Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Haha - då är EGD!1 Jak hadde faktsiskt 10 kills och 8 deaths på poool_day. JAg ägde o dom sa att ja fuska Nej - men allvarligt - vem vill joina en klan över en GTAsajt? Yeah - när togs denna egentligen? Haha, måste varit rätt gammal sen när ferkurz fortfarande spelade i fiskis =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Finns det nån skin nånstans som gör alla gubbar i CS till porrstjärnor(kvinnliga)? Teck på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Finns det nån skin nånstans som gör alla gubbar i CS till porrstjärnor(kvinnliga)? Teck på förhand Haha, herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Finns det nån skin nånstans som gör alla gubbar i CS till porrstjärnor(kvinnliga)? Teck på förhand Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Finns det nån skin nånstans som gör alla gubbar i CS till porrstjärnor(kvinnliga)? Teck på förhand Nej, men det finns dom som gör gisslan till nakna brudar. Kolla www.csbanana.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nån kan säkert göra de , vilket spel?`finns till source så Gisslan blir Porr brudar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nån kan säkert göra de , vilket spel?`finns till source så Gisslan blir Porr brudar Cortez har redan sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 LOL kolla killens rank !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 LOL kolla killens rank !! Is not ranked yet. Du menar KDR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) 888 kills 8 deaths... fy fan va nice rank Han måste spela mot über n00bs Redigerad 16 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 888 kills 8 deaths... fy fan va nice rank Han måste spela mot ü¨ber n00bs Nej, 99% av mitt cs spelande är på den servern och det finns ingen som har så mycket. han använder något rankfusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Nej, 99% av mitt cs spelande är på den servern och det finns ingen som har så mycket. han använder något rankfusk. Aha okej då vet vi att han rank fuskar han skriver ju det! Redigerad 16 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hur många ä det som spelar counter strike source här..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Hur många ä det som spelar counter strike source här..?? Alla nybörjare antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Alla nybörjare antagligen. Jag lirar CSS ibland men är verkligen ingen nybörjare, spelade cs första gången för cirka fyra år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag lirar CSS ibland men är verkligen ingen nybörjare, spelade cs första gången för cirka fyra år sen. Bara för att man råkar nämna CSS här så tycker alla man är über noob och borde dö. Är inte heller nybörjare då jag redan spelade cs för typ 4-6 år sen (orka komma ihåg?). Men en sak....Vad ska man köpa för att få 1.6? ska samla på mig CS spel tänkte jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Bara för att man råkar nämna CSS här så tycker alla man är über noob och borde dö. Är inte heller nybörjare då jag redan spelade cs för typ 4-6 år sen (orka komma ihåg?). Men en sak....Vad ska man köpa för att få 1.6? ska samla på mig CS spel tänkte jag ^^ Kolla några sider bak i trpden så hittar du vad du looking 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Fördomstankarna flödar från P-C's håll. I am not surprised. Jag har spelat CS Source, men mitt account med Source på blev borttaget, kan ju ha nåt att göra med att det var en crackad steamklient. Men det var skoj. Hade kul på public. Redigerad 17 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Fördomstankarna flödar från P-C's håll. I am not surprised. Jag har spelat CS Source, men mitt account med Source på blev borttaget, kan ju ha nåt att göra med att det var en crackad steamklient. Men det var skoj. Hade kul på public. Två grejer undrar om, hur fick du rutan i mitten? kan bara få den till höger, hur fick du glänsade hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Fördomstankarna flödar från P-C's håll. I am not surprised. Jag har spelat CS Source, men mitt account med Source på blev borttaget, kan ju ha nåt att göra med att det var en crackad steamklient. Men det var skoj. Hade kul på public. Fint med olja på handen iweX: Om du menar rutan där bland annat fps:en finns så skriver du bara net_graphpos 2 i consolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts