Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Jag lirar CSS ibland men är verkligen ingen nybörjare, spelade cs första gången för cirka fyra år sen.

Bara för att man råkar nämna CSS här så tycker alla man är über noob och borde dö.

Är inte heller nybörjare då jag redan spelade cs för typ 4-6 år sen (orka komma ihåg?).

Men en sak....Vad ska man köpa för att få 1.6? ska samla på mig CS spel tänkte jag ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att man råkar nämna CSS här så tycker alla man är über noob och borde dö.

Är inte heller nybörjare då jag redan spelade cs för typ 4-6 år sen (orka komma ihåg?).

Men en sak....Vad ska man köpa för att få 1.6? ska samla på mig CS spel tänkte jag ^^

Kolla några sider bak i trpden så hittar du vad du looking 4

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fördomstankarna flödar från P-C's håll. I am not surprised. Jag har spelat CS Source, men mitt account med Source på blev borttaget, kan ju ha nåt att göra med att det var en crackad steamklient. Men det var skoj. Hade kul på public.

Två grejer undrar om, hur fick du rutan i mitten? kan bara få den till höger, hur fick du glänsade hand? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fördomstankarna flödar från P-C's håll. I am not surprised. Jag har spelat CS Source, men mitt account med Source på blev borttaget, kan ju ha nåt att göra med att det var en crackad steamklient. Men det var skoj. Hade kul på public.

Fint med olja på handen ^_^

iweX: Om du menar rutan där bland annat fps:en finns så skriver du bara net_graphpos 2 i consolen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor