eXotic Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vad ska man skriva för att få upp superhero meny (typ wc3menu fast super)? Superhero har ingen sådan meny, det ända man kan göra i superhero är att välja sina superheros eller dropa dem för att ge plats till en ny. Välja får du göra varje gång du levlar, dropa en hero gör du genom att skriva "drop Superheronsnamnhärtack" En del heros krafter kan bara användas om man binder en tangent till honom, man binder genom att skriva "Bind tangenthärtack +power1" för att binda till den första heron med bindkrafter. Sedan finns det +power 2 och 3. Annars kan du väl skriva in +help eller amxhelp eller något sånt i consoolen för att få fram en hjälpmeny som beskriver bättre än vad jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Har nån en IP som många GTASajtare är inne på, skriv ffs! Till vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Superhero har ingen sådan meny, det ända man kan göra i superhero är att välja sina superheros eller dropa dem för att ge plats till en ny. Välja får du göra varje gång du levlar, dropa en hero gör du genom att skriva "drop Superheronsnamnhärtack" En del heros krafter kan bara användas om man binder en tangent till honom, man binder genom att skriva "Bind tangenthärtack +power1" för att binda till den första heron med bindkrafter. Sedan finns det +power 2 och 3. Annars kan du väl skriva in +help eller amxhelp eller något sånt i consoolen för att få fram en hjälpmeny som beskriver bättre än vad jag gör. Sry för dubbel men Du kan ochså skriva /Clearpowers då får du välja om alla heros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Sry för dubbel men Du kan ochså skriva /Clearpowers då får du välja om alla heros Ajust det, det glömde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Till vilket spel? 1.6 eller CZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Har nån en IP som många GTASajtare är inne på, skriv ffs! Emm, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Tror jag träffade Tossie på någon pub nyss, såg att det stod "Tossie dropped" i console :- O Lirade mot SoA idag igen :- D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Ingen som kan lägga upp en GTAsajten server som kan vara uppe hela tiden ? 1.6 såklart Redigerad 12 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Hm, Nej? Du får hosta en själv så kommer jag in någon gång Redigerad 12 januari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Tror jag träffade Tossie på någon pub nyss, såg att det stod "Tossie dropped" i console :- O Lirade mot SoA idag igen :- D Får jag ta på dig jag eller? shit 2 hs fan va coolt vad är deras irc Redigerad 12 januari, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hm, Nej? Du får hosta en själv så kommer jag in någon gång Jag skulle gärna göra det men det laggar apbajs.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag ska spela en stund på en server som heter Djurmo. ip adress : 217.211.230.82:27015 Den e full just nu. Jag nickar GiZ eller FragZor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Får jag ta på dig jag eller? shit 2 hs fan va coolt vad är deras irc Ja, visst får du det. Inte varje dag man drar 2 hs i en spray *drömmer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Körde nyss lite med Tossie på Djurmo, och det gick ganska bra tills Tossie blev knivad och jag dödade mig själv med handgranaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Spelar mest på en PiMp server och Fragstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 LOL! Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 LOL! Och dina inlägg är roliga som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Och dina inlägg är roliga som vanligt Håller med dig till 100 % Alla som har lust att lira 1.6 gå in på 217.211.230.82:27015 Jag kommer att nicka GiZ Den e full just nu men det blir nog plats snart. Redigerad 13 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag mötte Yooshoo på forumet när jag lirade CS... fett nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts