iweX Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag hade 1.6 botar å de funka prima förut att de lät lite konstigt när dem prata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jaja, Läs readmen och se till att du lagt dom rätt och så Gjort, men gissar att det har nåt med www.cs1.5rr......... att göra.. Ajaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Connect 81.235.155.4:27020 pekåzäta speilar! =) min hltv btw (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Ni skulle sett min pwnage´på source med usp... lägger upp ett scren på statsen. http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/de_dust1.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/de_dust2.jpg Redigerad 11 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 . www.cs1.5.sverige.rr.nu Det fungerar inte att ladda ner "half-life skivan", någon som vet hur man skall lösa problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Du får nog köpta de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det fungerar inte att ladda ner "half-life skivan", någon som vet hur man skall lösa problemet? google.com > half-life.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 google.com > half-life.rar Alla sidor tipsar om "http://61.156.37.39/cs/half-life.rar" Synd att inte den fungerar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mixade med några nyss :- D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mixade med några nyss :- D 3vs2 ? det var ju inte fegt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ni skulle sett min pwnage´på source med usp... lägger upp ett scren på statsen. http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/de_dust1.jpg Var fick du tag i en med gräs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det var iofs 'SoA' som sa att 'Nima' skulle gå över för att 'SoA' ägde mig och den andra :- O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Martin de e en Modd, den andra bilden e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Martin de e en Modd, den andra bilden e bättre Ok, vad heter den? Du har möjligtvis inte någon som heter Brainkiller på din Xfire? För när jag tryckte vänner till vänner som spelar låg DuckTM med på listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ok, vad heter den? Du har möjligtvis inte någon som heter Brainkiller på din Xfire? För när jag tryckte vänner till vänner som spelar låg DuckTM med på listan! Vettej men du kan ju ta å adda mig på Xfire så kan vi snacka Jag kommer inte ihåg vad den heter kan titta senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vettej men du kan ju ta å adda mig på Xfire så kan vi snacka Jag kommer inte ihåg vad den heter kan titta senare Kan inte du adda mig? Jag hittar ingen DuckTM. Min är martinjacobsen Syns i signaturen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vad ska man skriva för att få upp superhero meny (typ wc3menu fast super)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vad ska man skriva för att få upp superhero meny (typ wc3menu fast super)? Hmm asså vad emnar du mes superhero meny ? Det finns väl en meny längst till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hmm asså vad emnar du mes superhero meny ? Det finns väl en meny längst till vänster. Skriv: settings Kanske funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Har nån en IP som många GTASajtare är inne på, skriv ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts