Bullet Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag vet några sämre klaner som har sponsorer Vart kan man köpa server billigt? Har en kompis som har en source server som han bara betalar 10kr i månaden för Lägg upp en egen server :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Lägg upp en egen server :E Jag vill ha en server som är uppe hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag vill ha en server som är uppe hela tiden Ha alltid datorn påslagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag vill ha en server som är uppe hela tiden Ska ni ha en public? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Orka admins som kickar och bannar en för att man råkar ha lite skill. Snark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Orka admins som kickar och bannar en för att man råkar ha lite skill. Snark. Får jag ta på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag vill också ha en server man kan betala för. Någon som vet var det finns? Mina dedicated laggar hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tog lite tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Men köp en server på nätet då. Bilder på när jag spelar: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/my_stats_-17-.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/my_stats_-33-.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/my_stats_-19-.jpg Redigerad 8 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Men köp en server på nätet då. Länkar till två andra bilder: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/my_stats_-17-.jpg[/img http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/my_stats_-33-.jpg[/img http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/my_stats_-19-.jpg[/img Jag ser tre bilder Men vad har du för Replacement pack(Om det är du), Och jag frågade var man kunde hitta servers! Inte att jag bara ville köpa, men jag får väl goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Omfg spelar du FragStation?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Argh, nu är jag förvirrad, nån skriver en massa saker man ska köpa för att kunna spela 1.6 på steam, och sen säger nån att man inte kan regga dom, och sen säger nån annan nånting, och sen nån annan nånting... så... vad ska man köpa för att kunna spela 1.6 på steam? vill inte köpa cz om man får konstiga skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Argh, nu är jag förvirrad, nån skriver en massa saker man ska köpa för att kunna spela 1.6 på steam, och sen säger nån att man inte kan regga dom, och sen säger nån annan nånting, och sen nån annan nånting... så... vad ska man köpa för att kunna spela 1.6 på steam? vill inte köpa cz om man får konstiga skins 1.) Köp Counter-Strike Antholigty 2.) Köp CZ, och ladda ner nya models från fragbite, så får du orginal skins. KTHXBYEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 1.) Köp Counter-Strike Antholigty 2.) Köp CZ, och ladda ner nya models från fragbite, så får du orginal skins. KTHXBYEE Ska jag köpa båda eller bara ett av dom? är det lätt att fixa original skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag ser tre bilder Men vad har du för Replacement pack(Om det är du), Och jag frågade var man kunde hitta servers! Inte att jag bara ville köpa, men jag får väl goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogla! Fattar inte vad är Replacement pack? Du kan hitta server på Find server... i spelt @Mafia_King Jupp de gör jag gör du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vart kan man köpa en billig server då? Har bara 1 mbit så det kan lagga om jag startar egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vart kan man köpa en billig server då? Har bara 1 mbit så det kan lagga om jag startar egen Sök! men de kostar iaf 2000-5000:- per år så ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ska jag köpa båda eller bara ett av dom? är det lätt att fixa original skins? Köp bara en. Eller så köper du bara CZ och struntar i och installera det . Ja, det är lätt och fixa orginal skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Gargh. <3 pubmasters! Skitroliga filmer Pubmasters 1 Pubmasters 2 Sista utposten : På lången kan ingen höra dig skrika. www.gamebase.fi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Sätt alla. skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts