Addepladde Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Heh, om man skapar en dedicated server med HLDS, vad ska man skriva i konsollen för att folk ska kunna komma in? Och var ska man skriva det, i själva HLDS grejen eller i in-game konsollen? Sry, men jag måste veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Heh, om man skapar en dedicated server med HLDS, vad ska man skriva i konsollen för att folk ska kunna komma in? Och var ska man skriva det, i själva HLDS grejen eller i in-game konsollen? Sry, men jag måste veta. Du ska inte skriva någonting i console om du skapat en dedicated server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du ska inte skriva någonting i console om du skapat en dedicated server. Oj då.. :"> Men tack så jete myke iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Bocken har ju rests i år igen, och nån person ville visst hedra den. http://www.fragbite.com/?threadID=189222 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Innehåller 1.6 ragdolls animationer? Och hur fixar man Bottar till CS:S? Redigerad 26 november, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Innehåller 1.6 ragdolls animationer? Och hur fixar man Bottar till CS:S? Nope. inte ragdoll i 1.6 Det följer med senaste updaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Nope. inte ragdoll i 1.6 Det följer med senaste updaten. Ok... Vilken e den senaste uppdaten? Redigerad 27 november, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Spelade lite mot en polare nyss, Jag använde bara Deageln Edit: dålig kvalitet på bilden =/ Redigerad 26 november, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Spelade lite mot en polare nyss, Jag använde bara Deageln Edit: dålig kvalitet på bilden =/ Äre ace från forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Rätt kul med public, alla är så dåliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Spelade lite mot en polare nyss, Jag använde bara Deageln Edit: dålig kvalitet på bilden =/ Skillad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Äre ace från forumet? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Bocken har ju rests i år igen, och nån person ville visst hedra den. http://www.fragbite.com/?threadID=189222 Har du sett musikvidoen som handlar om att bocken brinner ner, reffen går typ. När halmbocken brinner då blir det jul när halmbocken brinner ja då är det jul När halmbocken brinner kommer tomten snart, och brandkårn med jätte fart ! Ska se om jag orkar loada upp den på en sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Rätt kul med public, alla är så dåliga! Mjo.. Edit: Syns knappt vad det står, men 36-10. Redigerad 27 november, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Mens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 HEjsan alla .... Jag skulle vilja ha 1,6.. och då ska man köpa Counter stirke: CZ.. Men nu äre så att jag inte hittar CZ skivan på internet i någon nätbutik.. Någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Spring till EB eller Game och köp Half-life1 för en femtilapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Spring till EB eller Game och köp Half-life1 för en femtilapp K.. Då får man 1,6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 K.. Då får man 1,6? Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jepp Jahapp nu äre så att jag inte bor presis nära Game osv.. Så skulle gärna beställa det på internet.. HIttar inte half life 1 någon stans Bara Half-Life 1: Anthology DVD PC 179:- Okänt datum Half-Life 2 Platinum PC 549:- 2006-02-09 Half-Life 2: Aftermath PC 159:- 2006-02-09 Half-Life 2: Collectors Edition PC 449:- I lager Half-Life 2: Day of Defeat Source PC 179:- 2006-02-09 Half-Life 2: Game of the Year PC 399:- Okänt datum Half-Life: Generations inkl Blue-Shift PC 249:- Okänt datum Någon som kan vara hygglig och slänga upp en länk eller något där man kan köpa det.. Btw man får väll bara 1,5 i half life 1 paketet?? ska man uppdatera 1,5 till 1,6 efter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts