virre cool Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Kanske redan postat, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Iaf. så visade Bullet mig hur man kan komma in bakom ett berg på prodigy (det som är ovanför siktet) Bakom ett berg? Hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Jag fick min dator i Lördags och jag instalerade CS igår. Men hur jag änn gör får jag inte över 60 fps. Jag vill minst ha 100 fps;D vad ska jag göra för att få ca 100? Här är mina specs: Processor Intel Pentium 4 660, 3,6 GHz Chipsset Intel i945-P Cacheminne 2048 kB integrerat Internminne 2048 MB DDR2 SDRAM (533 MHz) Minnesplatser 4 st, 0 lediga, max 4 GB Hårddisk 2 x 250 GB SATA (7200 RPM) (varav ca 5 GB återställningspartition) Extra löstagbar disk 300 GB UATA (7200 RPM) Ansluts via USB både externt och internt, kabel för externt bruk medföljer Diskettenhet Nej Kortläsare 11-i-1, kortläsare för SD, xD, MMC, Memory Stick, MS Pro, Compact Flash, CF II, IBM Micro Drive, Smart Media. MS Duo och MS Duo Pro stöds också och förutsätter användning av den adapter som normalt följer med korten. Optisk enhet 1 DVD 16x Optisk enhet 2 DVD±RW/±R/R9 (2,4x/8x / 4x / 12x / 24x / 10x / 32x max) med Lightscribe-teknik och Dual Layer Grafikkort nVIDIA GeForce 7800 GTX, PCI-Express Grafikminne 256 MB DDR SDRAM TV-kort TV-tuner med FM-radio, fjärrkontroll och hårddiskinspelning Ljudkort SoundBlaster X-Fi Nätverkskort Trådlöst nätverk IEEE802.11 a/b/g (PCI-kort), 10/100 Mbit/s Ethernet integrerat Kortplatser 2 lediga PCI, 3 upptagna PCI, 1 upptagen PCI-Express x16 Redigerad 21 november, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Jag fick min dator i Lördags och jag instalerade CS igår. Men hur jag änn gör får jag inte över 60 fps. Jag vill minst ha 100 fps;D vad ska jag göra för att få ca 100? Här är mina specs: Processor Intel Pentium 4 660, 3,6 GHz Chipsset Intel i945-P Cacheminne 2048 kB integrerat Internminne 2048 MB DDR2 SDRAM (533 MHz) Minnesplatser 4 st, 0 lediga, max 4 GB Hårddisk 2 x 250 GB SATA (7200 RPM) (varav ca 5 GB återställningspartition) Extra löstagbar disk 300 GB UATA (7200 RPM) Ansluts via USB både externt och internt, kabel för externt bruk medföljer Diskettenhet Nej Kortläsare 11-i-1, kortläsare för SD, xD, MMC, Memory Stick, MS Pro, Compact Flash, CF II, IBM Micro Drive, Smart Media. MS Duo och MS Duo Pro stöds också och förutsätter användning av den adapter som normalt följer med korten. Optisk enhet 1 DVD 16x Optisk enhet 2 DVD±RW/±R/R9 (2,4x/8x / 4x / 12x / 24x / 10x / 32x max) med Lightscribe-teknik och Dual Layer Grafikkort nVIDIA GeForce 7800 GTX, PCI-Express Grafikminne 256 MB DDR SDRAM TV-kort TV-tuner med FM-radio, fjärrkontroll och hårddiskinspelning Ljudkort SoundBlaster X-Fi Nätverkskort Trådlöst nätverk IEEE802.11 a/b/g (PCI-kort), 10/100 Mbit/s Ethernet integrerat Kortplatser 2 lediga PCI, 3 upptagna PCI, 1 upptagen PCI-Express x16 Stäng av V-sync Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Stäng av V-sync Vart? hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Ändra hertzen på din skärm. Om den står på 60hz kan den inte uppdateras mer än 60 gånger i sekunden. enligt mig är det onödigt att ha 100fps. Människans öga kan ändå bara 'uppdateras' 80 gånger i sekunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Sry stor bild :'( http://img6.imageshack.us/img6/6900/dsadas7rj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Bakom ett berg? Hur då? Berget som är ovanför siktet på första bilden jag skickade där. Jag har film om du vill se hur man gör. Ehm, man kan inte lägga upp rarfiler här och jag är inte medlem på silentwhisper så att länken finns på sidan 178. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ma bitches, jag har eine kleine CS- problem. Installerade 1.6 för DH's skull. När jag försöker connecta till en server ser det ut såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Ma bitches, jag har eine kleine CS- problem. Installerade 1.6 för DH's skull. När jag försöker connecta till en server ser det ut såhär. Brukar bli sådär när man moddar. Installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Har inte moddat ett skit. Installerade CS som följde med i HL: GB och uppdaterade. Orka ominstallera, tog tre timmar med uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Har inte moddat ett skit. Installerade CS som följde med i HL: GB och uppdaterade. Orka ominstallera, tog tre timmar med uppdateringen. Hmm. Då ere nå konstigt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Heh, om man skapar en dedicated server med HLDS, vad ska man skriva i konsollen för att folk ska kunna komma in? :"> *EDIT* Och var ska man skriva det, i själva HLDS grejen eller i in-game konsollen? Redigerad 24 november, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 En snabb fråga... hade cs 1,6 på min kompis acc som jag fick låna. Nu har han kommit tillbaka från sin "semester" som varade i 4 veckor ja hur som hälst så tog han nu tillbaka accet och nu e jag "cs beroende" så vad ska man köpa för att få 1,6 typ Condision zero (?) ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 En snabb fråga... hade cs 1,6 på min kompis acc som jag fick låna. Nu har han kommit tillbaka från sin "semester" som varade i 4 veckor ja hur som hälst så tog han nu tillbaka accet och nu e jag "cs beroende" så vad ska man köpa för att få 1,6 typ Condision zero (?) ??? Counter-Strike Ompehtion eller något. Eller CZ. GLHF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 CS är fuckat för min del... P-C rykte in och försökte även han lösa problemet. Får testa att configa manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 CS är fuckat för min del... P-C rykte in och försökte även han lösa problemet. Får testa att configa manuellt. Prova med att ta bort CS-mappen helt, och sedan installera om. CS är inte så stort, går snabbt att tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Duuh, det tog minst 4h i förrgår, och då gick det som mest i 7 kB/s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Då skulle du stängt av Steam, väntat i 5minuter och sen logga in och hoppas att du kommer in på nån bättre contentserver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Nån som kna hjälpa mig lite?? http://img464.imageshack.us/img464/2045/cs0cn.jpg Fungerade en gång i tiden på denna datorn men nu... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts