Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Vad är det konstigaste som hänt när ni har spelat cs? :lol:

Jag hoppade ner från CW på D2 och fastnade i luften. Jag försökte springa men jag satt fast på samma höjd. Jag kollade ner och såg att en T stog under mig och sprang i samma mönster som jag. Jag tog upp pickan och PANGADE HS!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså palla att alla droppar när man ska lira pcw!

Skulle lira nyss... Dem kom in snabbt, in i ct & warmupen började, jag acear på warmupeN^ (big deal) Haxxade iaf en med dgl genom lådan på ramp mot B, gick ner mot mitt och ser en kille hoppa där, står bakom dubbel-dörrN^ och så tar jag hs genom dörrN^ med dgl, den sista tog jag vanligt med akN^.. Dem säger givetvis att jag fuskar... SEN DROPPAR DEM!

Blir så förbannad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det konstigaste som hänt när ni har spelat cs? :wub:

Några bilder som kan visa något skoj kanske :wub:

Men, Imageshack funkar inte för mig, så jag får väl dubbelposta.

Iaf. så visade Bullet mig hur man kan komma in bakom ett berg på prodigy (det som är ovanför siktet), självklart måste jag testa det, och hamnar i något slags vattenliknande tillstånd och när jag håller in mellan slag så "simmar" jag uppåt.

När jag gjort det tillräckligt så kan jag gå helt vanligt ovanför banan utan att någon kan se mig, jag kan förövrigt inte heller se dem. När jag vandrat omkring ett tag så bestämmer jag mig för att hoppa ner vid berget igen, då ser jag en perfekt plats för att campa lite på. Jag går längst åt höger ut på bilden, och sätter mig där berger sticker ut litegrann.

post-23-1132605699.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor