Bullet Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Så har man hamnat i cs träsket igen riktigt jaaeevla asskul är det Najs ping.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Najs ping.. Ungefär som din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hade lite tråkigt så jag skulle kolla om någon ville trya, ville iofs bara ha någon att lira med... men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Hade lite tråkigt så jag skulle kolla om någon ville trya, ville iofs bara ha någon att lira med... men ändå Skillad ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Steam är helt okej då man modifierat det lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Steam är helt okej då man modifierat det lite... Hur byter man skin till nya steam, gunkar de gamla skinnen ? Då menar jag på själva steam, inte i spelet. Hade en vit förut med en genomsknligt-blå, Colt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hur byter man skin till nya steam, gunkar de gamla skinnen ? Då menar jag på själva steam, inte i spelet. Hade en vit förut med en genomsknligt-blå, Colt Tror inte de äldre funkar... är inte säker dock. Här finns det steamskins iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Tror inte de äldre funkar... är inte säker dock. Här finns det steamskins iaf. Men det där är ju skin till det gamla steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Steam är helt okej då man modifierat det lite... KÄRLEK!! btw: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 KÄRLEK!! btw: Fniss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 HAHA mnen fan va ni skryter om era bra stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Sjuan var bättre på första bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 MEEEH!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vad är det konstigaste som hänt när ni har spelat cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vad är det konstigaste som hänt när ni har spelat cs? När jag hade Deffat klart så hörde man Terrorist Wins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vad är det konstigaste som hänt när ni har spelat cs? Jag hoppade ner från CW på D2 och fastnade i luften. Jag försökte springa men jag satt fast på samma höjd. Jag kollade ner och såg att en T stog under mig och sprang i samma mönster som jag. Jag tog upp pickan och PANGADE HS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Asså palla att alla droppar när man ska lira pcw! Skulle lira nyss... Dem kom in snabbt, in i ct & warmupen började, jag acear på warmupeN^ (big deal) Haxxade iaf en med dgl genom lådan på ramp mot B, gick ner mot mitt och ser en kille hoppa där, står bakom dubbel-dörrN^ och så tar jag hs genom dörrN^ med dgl, den sista tog jag vanligt med akN^.. Dem säger givetvis att jag fuskar... SEN DROPPAR DEM! Blir så förbannad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Vad är det konstigaste som hänt när ni har spelat cs? Några bilder som kan visa något skoj kanske Men, Imageshack funkar inte för mig, så jag får väl dubbelposta. Iaf. så visade Bullet mig hur man kan komma in bakom ett berg på prodigy (det som är ovanför siktet), självklart måste jag testa det, och hamnar i något slags vattenliknande tillstånd och när jag håller in mellan slag så "simmar" jag uppåt. När jag gjort det tillräckligt så kan jag gå helt vanligt ovanför banan utan att någon kan se mig, jag kan förövrigt inte heller se dem. När jag vandrat omkring ett tag så bestämmer jag mig för att hoppa ner vid berget igen, då ser jag en perfekt plats för att campa lite på. Jag går längst åt höger ut på bilden, och sätter mig där berger sticker ut litegrann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Sagt och gjort så satte jag mig på klipputsprånget och då såg det ut såhär. Ledsen för stora bilder :/ Redigerad 21 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts