diarrehampus Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Kan någon ge mig den bästa configen? Min är lite cp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Kan någon ge mig den bästa configen? Min är lite cp... 1. En config kan inte ha en sjukdom överhuvudtaget, alltså kan den inte ha cerebral pares. 2. Till vad? CS? CZ? CS: S? FPSconfig, default, vad? 3. Brukar du fråga efter saker sådär i affärer också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Kan någon ge mig den bästa configen? Min är lite cp... Ehm ja som Cortez sa 1. En config kan inte ha en sjukdom överhuvudtaget, alltså kan den inte ha cerebral pares. 2. Till vad? CS? CZ? CS: S? FPSconfig, default, vad? 3. Brukar du fråga efter saker sådär i affärer också? Trixa lite med Configen så hittar du säkert på nån en som du gillar bäst, som sagt smaken är som baken, en del kan gilla det, och en del kan gilla det, så trixa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 3. Brukar du fråga efter saker sådär i affärer också? 'Ja, goddag, jag behöver den bästa maskinen ni har!' 'Jasså, den!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 'Ja, goddag, jag behöver den bästa maskinen ni har!' 'Jasså, den!' Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) 1. En config kan inte ha en sjukdom överhuvudtaget, alltså kan den inte ha cerebral pares. 2. Till vad? CS? CZ? CS: S? FPSconfig, default, vad? 3. Brukar du fråga efter saker sådär i affärer också? CS 1.6 Min är inte lite fuckad heller cl_cmdrate 30 cl_updaterate 20 cl_cmdbackup 302 mmm Skotten går åt helvete hade bra config förr, men jag lärde installera om cs p.ga problem med amx mod EDIT: Tankade Pottis för att förenkla. Faan vilka cp kontroller han hade Redigerad 6 november, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) .updrate ska vara på 101 och cmdrate också, rate ska vara på 15000-25000 ta det som tpassar dig bäst. Kolla på chocken och lossen. Redigerad 6 november, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Bullet, lade inte du upp en ny film här ? Där du skrev "här kommer en till Simpan" eller något sånt. Eller drömde jag bara då ? För jag kommer inte ihåg vad den hette och nu är ditt inlägg borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Bullet, lade inte du upp en ny film här ? Där du skrev "här kommer en till Simpan" eller något sånt. Eller drömde jag bara då ? För jag kommer inte ihåg vad den hette och nu är ditt inlägg borta. Jo det gjorde jag :S här är den iaf Click me.. biatch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jo det gjorde jag :S här är den iaf Click me.. biatch! Ok, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jaha tack vara Diarrehampus har jag fastnat i cs träsket igen Vi lira ltie idag och det var skitkul Nää nu måste jag lira lite cs igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jaha tack vara Diarrehampus har jag fastnat i cs träsket igen Vi lira ltie idag och det var skitkul Nää nu måste jag lira lite cs igen Haru listen så kan vi spela 1on1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 (redigerad) Wallabies från CS-tipset på fragbite, någon? Synd att vi nickade så oseriöst. Redigerad 13 november, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Wallabies från CS-tipset på fragbite, någon? Synd att vi nickade så oseriöst. Woohoo.. nalle puh toppar. med 0 - 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Woohoo.. nalle puh toppar. med 0 - 4 Han är allt 1337 Vi fick lust att bygga ett litet torn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Han är allt 1337 Vi fick lust att bygga ett litet torn W00t! sätter 10 kr på att Ior tar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Nu kan du spela 1.5 utan Steam. http://www.cs1.5sverige.rr.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Nu kan du spela 1.5 utan Steam. http://www.cs1.5sverige.rr.nu/ Woohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Nu kan du spela 1.5 utan Steam. http://www.cs1.5sverige.rr.nu/ Får väl ta och damma av HL skivan nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Så har man hamnat i cs träsket igen riktigt jaaeevla asskul är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts