eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 .fps_max är vad du vill att max fpsen ska vara på, är på 72 orginal tror jag. Dom andra är haxx0r kommandon. Du kan väl kolla i din consol så du vet exakt vad standarden ska vara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kan någon kolla upp vad standardinställningarna för de här kommandona ska vara ? fps_max 101 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 10000 och så kanske någon vill förklara exakt vad det var jag ändrade . Deleta din config, starta upp cs, så skapas en default config auto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Du kan väl kolla i din consol så du vet exakt vad standarden ska vara ? Jag kör inte standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Deleta din config, starta upp cs, så skapas en default config auto. Tack så mycket. Edit : vet någon vart jag kan ladda hem de_cpl_fire, jag blev medlem på nordicgamers eller vad de heter men det hände inget när jag skulle ladda ner det, och jag orkar inte vänta i 30 minuter + på att steam ska ladda hem det :/ Äsch, no matter jag hittade den på fpsbanana.com Redigerad 3 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Du kan väl kolla i din consol så du vet exakt vad standarden ska vara ? XD fps_max 101 cl_updaterate 101 cl_Cmdrate 101 cl_rate 25000 rate 20000 Sen orginal på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 XD fps_max 101 cl_updaterate 101 cl_Cmdrate 101 cl_rate 25000 rate 20000 Sen orginal på allt. Jag raderade qonfigen så den blev återställd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag raderade qonfigen så den blev återställd. Ja, men då går ju skotten käpprätt åt helvete. Fixa in det där som jag skrev bara så fixar det biffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ja, men då går ju skotten käpprätt åt helvete. Fixa in det där som jag skrev bara så fixar det biffen. Dom går inte åt helvete, dom går orginal, så som jag alltid kört, så jag kan hantera dom men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Edit : kommer det fler filmer pKz, Lindström och Bullet ? Sure. Mörkhaxx och flashbugg på d2. Click me, BIATCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Sure. Mörkhaxx och flashbugg på d2. Click me, BIATCH! Tack så mycket. exakt vart flashar flashbuggen, inne i bombplatsen eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Tack så mycket. exakt vart flashar flashbuggen, inne i bombplatsen eller ? Hela högra sidan av d2 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hela högra sidan av d2 tror jag. Högra sidan ? Sett från vart då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Högra sidan ? Sett från vart då ? Bspot, mörka, halva tspawn. osv Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Bspot, mörka, halva tspawn. osv Tror jag. Jaha, ok tack . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Bspot, mörka, halva tspawn. osv Tror jag. Yep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 AKAAST WHINAR! DROG AWP-HS OCH SEN BLEV HAN LEDSEN! http://img397.imageshack.us/img397/8570/wajarn9sq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 AKAAST WHINAR! DROG AWP-HS OCH SEN BLEV HAN LEDSEN! http://img397.imageshack.us/img397/8570/wajarn9sq.jpg "Ska äta dig imorrn" - P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 "Ska äta dig imorrn" - P-C "Sover hos jp " - pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Någon som vet något sätt att få in en Sketchup modell i CS, som en bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Någon som vet något sätt att få in en Sketchup modell i CS, som en bana? Hammer kanske. Kan ej sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts