Lindström Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Haha, boostet gick ju åt helvete, haha. Nejdå, jag switchade bara för skojs skull. NP hörru. Ska fixa en till sen, men pallade inte. Allt gick skit hehe Fan svårt att hoppa från hus till berg! Klarade det en gång av 10 med glock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Haha, boostet gick ju åt helvete, haha. Nejdå, jag switchade bara för skojs skull. NP hörru. Ska fixa en till sen, men pallade inte. Allt gick skit hehe Haha jo haha. Och bra för jag skulle aldrig lyckas uppfattade till vad och i vilken ordning du switchade haha. Ja mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Här är två till! Reccar sen när jag kommit på andra saker! http://dump.grendosa.com/cs-hax.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Här är två till! Reccar sen när jag kommit på andra saker! http://dump.grendosa.com/cs-hax.zip Ok, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Lite hopp. Simpla men watteheck http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/tipsotrix.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Lite hopp. Simpla men watteheck http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/tipsotrix.rar Alla filmer är välkomna Simpla ?, ok, jump, jump1 och lampa visste jag, men när du plantade och skjöt omg thats hax det hade jag aldrig lyckats komma på själv. Redigerad 1 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Alla filmer är välkomna Simpla ?, ok, jump, jump1 och lampa visste jag, men när du plantade och skjöt omg thats hax det hade jag aldrig lyckats komma på själv. Hehe. Går även i andra venten. Fixar klipp snart. Edit : http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/nukehaxx.rar Redigerad 2 november, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Lite hopp. Simpla men watteheck http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/tipsotrix.rar I vilket program kan spela upp dem i? funkar inte något jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 I vilket program kan spela upp dem i? funkar inte något jag har Du lägger dom i Valve\Steam\Steamapps\Dittaccountnamn/email\counter-strike\cstrike sen skriver du playdemo/viewdemo i console. i cs asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Hur fixar jag oldschool menys i CS S? Och hur får jag ner konsolen? Lalala. Och dessutom när jag spelar så kan spelet utan anledning ibland bara frysa sig, och jag har bra fps, så det är inte att det är den anledningen. Redigerad 2 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Du lägger dom i Valve\Steam\Steamapps\Dittaccountnamn/email\counter-strike\cstrike sen skriver du playdemo/viewdemo i console. i cs asså. Ahh, tack så mycket, då är jag på fel dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hur fixar jag oldschool menys i CS S? Och hur får jag ner konsolen? Lalala. Är du seriös eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Är du seriös eller? Ja, seriös om oldschool menys men det verkar inte finnas i spelet. Men jag minns att jag sett att det finns en mod för det. Nån som vet var jag hittar den? Och det där frysproblemet så har jag inte laddat hl2 från steam ännu och folk säger att jag ska tanka det först, så borde det sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ja, seriös om oldschool menys men det verkar inte finnas i spelet. Men jag minns att jag sett att det finns en mod för det. Nån som vet var jag hittar den? Och det där frysproblemet så har jag inte laddat hl2 från steam ännu och folk säger att jag ska tanka det först, så borde det sluta. Finns visst Inte i source dock. I 1.6 Options >> Multiplayer >> Advanced Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Finns visst Inte i source dock. I 1.6 Options >> Multiplayer >> Advanced Oldschool är det när man bara ser text ? För det kör jag med på cs 1.6 Tack för filmen/filmerna bullet ska kolla på den/dom nu . Bra filmer, speciellt första med hax genom väggarna in i huset . Redigerad 2 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Finns visst Inte i source dock. I 1.6 Options >> Multiplayer >> Advanced Det fattar väl jag med, jag vill ha det i source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Oldschool är det när man bara ser text ? För det kör jag med på cs 1.6 Mm. Tycker dom andra menyerna är skönare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Är CS S värt att köpa när jag redan har Cz? nån sa att vapnerna är dåligare Edit: ä reagerade inte Redigerad 2 november, 2005 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Är CS S värt att köpa när jag redan har Cz? nån sa att vapnerna är dåligare Edit: ä reagerade inte Source är skit, skaffa 1.6 om du inte redan har det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Source är skit, skaffa 1.6 om du inte redan har det! Det har jag, och det är ju värre än cz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts