Xazzi Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 En fråga: Kan man fixa Bottar till 1,6 isf hur? en fråga II : Vart fixar man filerna? Och det här e ju inte Warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 En fråga: Kan man fixa Bottar till 1,6 isf hur? en fråga II : Vart fixar man filerna? Och det här e ju inte Warez? Googla på Zbots så hittar du! Nej, det är inte wares. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Varför slutade dom med 1.5? 1.5 ägde ju 1.6 helt... o steam förstörde så ja slutade spela... e de lika buggigt o konstigt fortfarande? slutade nästan direkt steam kom... 1.6 är bättre än 1.5 på alla sätt. Finns inget bättre spel än 1.6. Allt är fixat, inga hitboxbuggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Ja men jah har dåligtmed pengar nu Köp mitt.. PM:a omd u är intresserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Någon som kan en sida där man kan läsa om olika buggar och hur man utnytjar dem ? SKulle vara kul att läsa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Någon som kan en sida där man kan läsa om olika buggar och hur man utnytjar dem ? SKulle vara kul att läsa om. Gewgle? Btw, om du menar buggplants och sånt så är de ingen idé om du kör pcw. poängen går över till det andra laget då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Gewgle? Btw, om du menar buggplants och sånt så är de ingen idé om du kör pcw. poängen går över till det andra laget då. Jag har suttit och sökt på massor med saker på google, så om du hittar kanske du kan länka ? Nej jag spelar inte pcw, har ingen klan, orken till seriöst cslir finns inte, dessutom kan jag pcw reglerna, har spelat seriöst för ett år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Jag har suttit och sökt på massor med saker på google, så om du hittar kanske du kan länka ? Nej jag spelar inte pcw, har ingen klan, orken till seriöst cslir finns inte, dessutom kan jag pcw reglerna, har spelat seriöst för ett år sen. Aha, ok Hittade inge vidare jag heller. hittade bara en massa trådar om en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Aha, ok Hittade inge vidare jag heller. hittade bara en massa trådar om en bugg. Samma som jag då rå. Finns det ingen som vet en sida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Samma som jag då rå. Finns det ingen som vet en sida ? Tror nog tyvärr alla redan är fixade. Kanske kan lägga upp lite buggar sen när jag har tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Haha, jag och Pani har spelat CS:S hela kvällen. Det gick bra. Framtills att någon medvetet TK'a Pani. Jag skulle hämnas åt Pani och TK'a tillbaka - problemt var att jag råkade skjuta fel person. Då stack vi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Tror nog tyvärr alla redan är fixade. Kanske kan lägga upp lite buggar sen när jag har tid. Åh, det vire skitschyst, och hur man utför dom ochså också ? Jacker @ Haha Redigerad 31 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Köp mitt.. PM:a omd u är intresserad Han hade ju inte pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Åh, det vire skitschyst, och hur man utför dom ochså också ? Jacker @ Haha Man kan buggplanta på nästan alla banor. Sen kan du göra ett ballerinahopp om du har bomben, ha pistolen uppe, hoppa, medans du är i luften, switcha till bomben, så gör du ett ballerinahopp. Du kommer dock inte märka nån skillnad, men den som speccar gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Åh, det vire skitschyst, och hur man utför dom ochså också ? Jacker @ Haha yeyHär är 3 st , lägg dom i /cstrike sen playdemo "namnet" så ska dom funka. Dom är ifrån Nuke(ramp), Piranaise och Nuke(taket) Du kanske redan vet om dom, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Man kan buggplanta på nästan alla banor. Sen kan du göra ett ballerinahopp om du har bomben, ha pistolen uppe, hoppa, medans du är i luften, switcha till bomben, så gör du ett ballerinahopp. Du kommer dock inte märka nån skillnad, men den som speccar gör det. Vad märker den som speccar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Vad märker den som speccar? Ballerinahoppet... Varför det kallas så lär du väl märka om du speccar nån som gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ingen bugg, men det är bra att stå där ibland http://dump.grendosa.com/hoppa_sig_lite.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 (redigerad) Tack så mycket Lindström och pKz, jag ska genast kolla på dom. pKz : Jag vet faktiskt hur man kollar på demos och vart dom ska ligga ( ) Har kollat på dom nu, haha boostfilmen blev inte så jätte bra va pKz "Men." haha. Ingår allt det där switchandet mellan vapnena innan hoppet på scouthopp ? Lindström, tack för den filmen . Redigerad 1 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Tack så mycket Lindström och pKz, jag ska genast kolla på dom. pKz : Jag vet faktiskt hur man kollar på demos och vart dom ska ligga ( ) Har kollat på dom nu, haha boostfilmen blev inte så jätte bra va pKz "Men." haha. Ingår allt det där switchandet mellan vapnena innan hoppet på scouthopp ? Lindström, tack för den filmen . Haha, boostet gick ju åt helvete, haha. Nejdå, jag switchade bara för skojs skull. NP hörru. Ska fixa en till sen, men pallade inte. Allt gick skit hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts