Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Varför slutade dom med 1.5? 1.5 ägde ju 1.6 helt... o steam förstörde så ja slutade spela... e de lika buggigt o konstigt fortfarande? slutade nästan direkt steam kom...

1.6 är bättre än 1.5 på alla sätt. Finns inget bättre spel än 1.6. Allt är fixat, inga hitboxbuggar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gewgle?

Btw, om du menar buggplants och sånt så är de ingen idé om du kör pcw. poängen går över till det andra laget då.

Jag har suttit och sökt på massor med saker på google, så om du hittar kanske du kan länka ?

Nej jag spelar inte pcw, har ingen klan, orken till seriöst cslir finns inte, dessutom kan jag pcw reglerna, har spelat seriöst för ett år sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har suttit och sökt på massor med saker på google, så om du hittar kanske du kan länka ?

Nej jag spelar inte pcw, har ingen klan, orken till seriöst cslir finns inte, dessutom kan jag pcw reglerna, har spelat seriöst för ett år sen.

Aha, ok :teehee: Hittade inge vidare jag heller. hittade bara en massa trådar om en bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, det vire skitschyst, och hur man utför dom ochså också ? :(

Jacker @ Haha :wub:

Man kan buggplanta på nästan alla banor.

Sen kan du göra ett ballerinahopp om du har bomben, ha pistolen uppe, hoppa, medans du är i luften, switcha till bomben, så gör du ett ballerinahopp. Du kommer dock inte märka nån skillnad, men den som speccar gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket Lindström och pKz, jag ska genast kolla på dom.

pKz : Jag vet faktiskt hur man kollar på demos och vart dom ska ligga ^_^ ( :wub: )

Har kollat på dom nu, haha boostfilmen blev inte så jätte bra va pKz "Men." haha.

Ingår allt det där switchandet mellan vapnena innan hoppet på scouthopp ?

Lindström, tack för den filmen :(.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket Lindström och pKz, jag ska genast kolla på dom.

pKz : Jag vet faktiskt hur man kollar på demos och vart dom ska ligga :) ( ;) )

Har kollat på dom nu, haha boostfilmen blev inte så jätte bra va pKz "Men." haha.

Ingår allt det där switchandet mellan vapnena innan hoppet på scouthopp ?

Lindström, tack för den filmen :P.

Haha, boostet gick ju åt helvete, haha. :)

Nejdå, jag switchade bara för skojs skull. :)

NP hörru. ;) Ska fixa en till sen, men pallade inte. Allt gick skit hehe :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor