bakkhA Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nån som man skulle kunna få ett accounta av som inte lirar cs längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Nån som man skulle kunna få ett accounta av som inte lirar cs längre Hahah, varför inte bara köpa HL för 99:-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Någon som vill ta en matchi Counter strike source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Bättre dator? Vet inte faktist Gissar kanske att du går in "Aktivitetshanterarn" sen din typ "Hlserver.exe" kallae vi den där tar du "lägre prioritet" Thx! Ska prova det. Förut hade dom normal ping innan jag lärde installera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hur får man in sin egen spray logo i condition zero? någon som vet det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hur får man in sin egen spray logo i condition zero? någon som vet det? Ladda ner Hltag converter. jag la upp det nåra sidor bak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Den ska ha högre pirioritet, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Den ska ha högre pirioritet, såklart. Gahh misstag av mig sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Den ska ha högre pirioritet, såklart. Men åhh. Undrade varför pingen blev så cp. Har installerat nån bra servergonfig också Redigerad 26 oktober, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Hur får man upp en server? jag kan fixa porten, men inte mitt ip? det bara blir 192.168.0.2, och när jag har servern uppe (tools i menyn) så kan jag ju inte öppna iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Hur får man upp en server? jag kan fixa porten, men inte mitt ip? det bara blir 192.168.0.2, och när jag har servern uppe (tools i menyn) så kan jag ju inte öppna iaf. Sv_lan 0 i console, sen går du in på www.whatismyip.com och sedan ger du ut ip't till dem som ska connecta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bakkhA Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Hahah, varför inte bara köpa HL för 99:-? Ja men jah har dåligtmed pengar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Det räcker väl med att köpa half-life bestseller för att lira cs 1.6 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Det räcker väl med att köpa half-life bestseller för att lira cs 1.6 va? Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hur blir jag admin på min server?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hur blir jag admin på min server?! Öhh du är admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Öhh du är admin? Nej det är jag inte, det står inte Admin på hjälmen m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nej det är jag inte, det står inte Admin på hjälmen m.m Då måste du ju ha något typ av Admin mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Då har jag joinat <[ZxZ|namn här>. jag och några andra clanlösa personer ansökte till ZxZ. fan va jag va närvös. men iaf. det va 5 pers som spelade men bara 2 st kom in. jag och nån annan snubbe. det här är en riktig clan då som kör clan-macher och sånt. besök ZxZ hemsida här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Varför slutade dom med 1.5? 1.5 ägde ju 1.6 helt... o steam förstörde så ja slutade spela... e de lika buggigt o konstigt fortfarande? slutade nästan direkt steam kom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts