Cortez Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Finns det någon särskild anledning till att nästan ingen spelar de_vegas längre? Har de bytt namn på den kanske? Jag har för mig att den banan var ganska populär förut men nuförtiden brukar jag bara hitta 1-2 servrar som kör den. Nope, inte många som kör den längre. Men den är rolig. Och det är samma namn som förut på den. Redigerad 16 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag har tänkt att lägga in ett program som är bra till pcw på min dedicated server. Då hittade jag något som heter adminbot här: Adminbot sidan är detta ett bra program till min server?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag har tänkt att lägga in ett program som är bra till pcw på min dedicated server. Då hittade jag något som heter adminbot här: Adminbot sidan är detta ett bra program till min server?? Man kör inte med plugins på PCW/CW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Mitt ljud är helt cp. När jag tittar åt det hållet ljudet kommer från hörs det knappt. Det fungerar när jag har cp configs men då kan jag inte aima. Nån som vet vad jag ska göra? OM jag kan ändra om en config eller nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Mitt ljud är helt cp. När jag tittar åt det hållet ljudet kommer från hörs det knappt. Det fungerar när jag har cp configs men då kan jag inte aima. Nån som vet vad jag ska göra? OM jag kan ändra om en config eller nånting? Ditt aim påverkas inte av configen. Aim sitter i handleden och inte i inställningarna. Däremot kan din rekyl försämras, vilket leder till att du träffar dåligare. Det är Rates i dina configs som du laddar ner som kan vara felinställda. Tanka en config där ljudet fungerar. Sen skriver du: rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 Om du tycker att du aimar sämre nu, så är det bara inbillning Redigerad 17 oktober, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Ditt aim påverkas inte av configen. Aim sitter i handleden och inte i inställningarna. Däremot kan din rekyl försämras, vilket leder till att du träffar dåligare. Det är Rates i dina configs som du laddar ner som kan vara felinställda. Tanka en config där ljudet fungerar. Sen skriver du: rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 Om du tycker att du aimar sämre nu, så är det bara inbillning Det var bara ljudet som avr konstigt. Men innan hade jag konstigt config men då kunde jag inte aima men jag hörde ljudet. ska prova ditt rates för där hade jag 20001 Thx det fungerade Redigerad 17 oktober, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Slå mig på water-run 38 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Omg, jag kan inte höra vad någon säger i cs (kan inte snacka heller ) någon som kan hjälpa mig? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 35 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag har gjort på 1 sec med speedhack o noclip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Slå mig på water-run 38 sekunder Har haft 29 Tror inte jag har kvar demo / film så jag kan nog inte bevisa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Satan! måste träna mer 33 sekunder! Visst gör man om man ska räkna ut tiden att man tar när man började, t.ex 5:43, sen kom man inmål 5:21 säger vi,visst tar man 43-21 för att ränka ut tiden? Redigerad 22 oktober, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Vad är water-run? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vad är water-run? En surf-map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Surf_ninja FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 23 oktober, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bakkhA Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nån som inte spelar cs längre som jag kan få ett account från Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nån som inte spelar cs längre som jag kan få ett account från Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Hur fixxar jag ner pingen på mina servrar? Andras ping ligger på 40-80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hur fixxar jag ner pingen på mina servrar? Andras ping ligger på 40-80 Bättre dator? Vet inte faktist Gissar kanske att du går in "Aktivitetshanterarn" sen din typ "Hlserver.exe" kallae vi den där tar du "lägre prioritet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts