Xazzi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ngn som kan lägga in hltagconverter.. har lite svårt o ladda ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ngn som kan lägga in hltagconverter.. har lite svårt o ladda ner.. Vipps. http://files.upl.silentwhisper.net/upload6...nverter_014.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) . Redigerad 17 augusti, 2010 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Den ska inte synas där. Bara in och spraya. Om det ändå inte fungerar, läs här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Commandet till att förbjuda sköld på 1.6? någon som kan det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Commandet till att förbjuda sköld på 1.6? någon som kan det? Mot botar? bot_allow_shield 0 typ.. Men på en public-server måste du ha tex. amx mod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Mot botar? bot_allow_shield 0 typ.. Men på en public-server måste du ha tex. amx mod.. Tack funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Weeeh.. Gjorde en lite cs film för ett tag sen med en kompis.. Kanske redan postad men..--->http://media.putfile.com/Knife-Fight-vid-mat-bordet Det är Jag som filmar om ni undrar.. Redigerad 15 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Weeeh.. Gjorde en lite cs film för ett tag sen med en kompis.. Kanske redan postad men..--->http://media.putfile.com/Knife-Fight-vid-mat-bordet Det är Jag som filmar om ni undrar.. Nice blandning mellan svenska och engelska i namnet där. Själva filmen då ? Hmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) En GTA Sajten Public server... Vad tycker folket om detta ? jag kan fixa serverinställningar och mods. Jag kan oxå fixa en dator att ha servern på, men då kommer den bara vara uppe på helgerna och ibland vissa vardagar, därför skulle det vara bra om nån av er har en serverdator att ha servern på Hör av er till mig om ni har frågor eller har nått att bidra med Jagers@spray.se (MSN/E-Mail) Admins blir jag, och alla som kan sköta sig... *EDIT* Fins det redan en "Gta sajten" public CS(1.6) server ? Redigerad 16 oktober, 2005 av jagers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Fins det redan en "Gta sajten" public CS(1.6) server ? Nope! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hej, ja undrar hur man får ner consolen på source ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Högerklicka på Source/properties/launch options/ -console. *Edit, såg att du ville ha ner den... DU kan ju alltid ta bort -console från launch options... Annars så får du binda någon knapp. *Edit2, tror det var så här : bind "f12"(Du kan välja vilken knapp du vill) toggleconsole (som du skiver i konsollen, alltså. ) Redigerad 16 oktober, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Högerklicka på Source/properties/launch options/ -console. *Edit, såg att du ville ha ner den... DU kan ju alltid ta bort -console från launch options... Annars så får du binda någon knapp. *Edit2, tror det var så här : bind "f12"(Du kan välja vilken knapp du vill) toggleconsole (som du skiver i konsollen, alltså. ) Okej tack. ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Högerklicka på Source/properties/launch options/ -console. *Edit, såg att du ville ha ner den... DU kan ju alltid ta bort -console från launch options... Annars så får du binda någon knapp. *Edit2, tror det var så här : bind "f12"(Du kan välja vilken knapp du vill) toggleconsole (som du skiver i konsollen, alltså. ) Om den ska komma på § så är det bind "\" "toggleconsole" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Fins det redan en "Gta sajten" public CS(1.6) server ? GTASajten CS 1.6 public server... Fundera på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Finns det någon särskild anledning till att nästan ingen spelar de_vegas längre? Har de bytt namn på den kanske? Jag har för mig att den banan var ganska populär förut men nuförtiden brukar jag bara hitta 1-2 servrar som kör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Finns det någon särskild anledning till att nästan ingen spelar de_vegas längre? Har de bytt namn på den kanske? Jag har för mig att den banan var ganska populär förut men nuförtiden brukar jag bara hitta 1-2 servrar som kör den. Körde den idag Den e rolig Var i "security room" och väntade på ngn som vågar planta När ham kom pumpade jag in 6 hylsor hagel i han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 GTASajten CS 1.6 public server... Fundera på det Vadådå? Det är ju inte bara GTA man snackar här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 En GTA Sajten Public server... Vad tycker folket om detta ? jag kan fixa serverinställningar och mods. Jag kan oxå fixa en dator att ha servern på, men då kommer den bara vara uppe på helgerna och ibland vissa vardagar, därför skulle det vara bra om nån av er har en serverdator att ha servern på Hör av er till mig om ni har frågor eller har nått att bidra med Jagers@spray.se (MSN/E-Mail) Admins blir jag, och alla som kan sköta sig... *EDIT* Fins det redan en "Gta sajten" public CS(1.6) server ? Med eller utan password ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts