the-copy Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 OMG!! FETT COOLT ME NYTT STEAMSKIN!!!!!!' *jag var först * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Någon som kan hjälpa mig med att göra mig själv till admin på en egen server. Och om någon vet hur man installerar superhero mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 OMG!! FETT COOLT ME NYTT STEAMSKIN!!!!!!' *jag var först * Iofs stog det på FB för 4 dagar sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nya steamskinnet äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Nya steamskinnet äger Riktig snyggt !!! Någon som vet hur man lägger in en ny skin på CS (ja jag vet man är nooooooob på mods ) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 MELLANRUM!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 MELLANRUM!!!!! Nej det ska man inte ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 E de nagon annan en jag som har problem med hl2 pa nya versionen av steam eller problem med nagot annat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nej det ska man inte ha. Jag har det och det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nya steamskinnet äger Jo det är lite små sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 E de nagon annan en jag som har problem med hl2 pa nya versionen av steam eller problem med nagot annat :'( Jag har, kan inte spela Gmod eller hl2, men kan spela css Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag har, kan inte spela Gmod eller hl2, men kan spela css . http://firewall.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ngn som orkar hjälpa Mgig? Instalerade 1,6 igår. när jag ändrar namnet går jag in i console och "Name xazzi" tex. Men om jag vill ha "MELLANRUM" ( ) så kommer inte texten efter mellanrummet att synas.. vad ska man göra om man vill ha mellanrum i sitt namn ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ngn som orkar hjälpa Mgig? Instalerade 1,6 igår. när jag ändrar namnet går jag in i console och "Name xazzi" tex. Men om jag vill ha "MELLANRUM" ( ) så kommer inte texten efter mellanrummet att synas.. vad ska man göra om man vill ha mellanrum i sitt namn ?? Hahah! Options > Multiplayer > Name.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Ngn som orkar hjälpa Mgig? Instalerade 1,6 igår. när jag ändrar namnet går jag in i console och "Name xazzi" tex. Men om jag vill ha "MELLANRUM" ( ) så kommer inte texten efter mellanrummet att synas.. vad ska man göra om man vill ha mellanrum i sitt namn ?? . name Jag%Suger%Pa%Att%Fixa%I%Console Redigerad 15 oktober, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 OMG!! FETT COOLT ME NYTT STEAMSKIN!!!!!!' *jag var först * Haha cortez tipsade mig om det för typ 1 vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vilken cl_cmdbackup ska jag ha? En del säger 2 men jag har 302 och tycker det är skönare men vad är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ngn som orkar hjälpa Mgig? Instalerade 1,6 igår. när jag ändrar namnet går jag in i console och "Name xazzi" tex. Men om jag vill ha "MELLANRUM" ( ) så kommer inte texten efter mellanrummet att synas.. vad ska man göra om man vill ha mellanrum i sitt namn ?? Du skriver så här: name "Jag aeger din hest Sen enter... Då kommer alla orden synas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 JJJJJa nu har man ju en annan fråga Skulle vilja ha en egen "spray logo" vart fixar man.. redan kollat i cs mappen.men hittar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 JJJJJa nu har man ju en annan fråga Skulle vilja ha en egen "spray logo" vart fixar man.. redan kollat i cs mappen.men hittar inte Du lär börja med å tanka hltagconverter sen behöver du bara följa instruktionerna, Google is your friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts