ZliPp Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Haha, testade nyss, mitt har blivit helt sönder buggat. (Btw, det är office ) Redigerad 8 oktober, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Haha, testade nyss, mitt har blivit helt sönder buggat. (Btw, det är office ) Nu kan du få många kills...Utan att bli bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Haha inbyggt wallhack som i de tidigare versionerna av CS. Source tvekar inte att följa efter ser jag. Är ju en fördel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Om man har loop problemet. så kan man ändra så det är PCI to PCI bridge. då så funkar det men spelet kan flimmra,och jag kunde se genom väggarna på CSS, asså från mitt grafikkort blev det buggar så jag såg igenom bästa fusket hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Har ett problem med Hammer Editor. När jag kollar i model listorna så "ska" det vara en förgranskningsbild på 90% av grejerna men nu är det bara svart på dom hur får man tillbaka som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ännu ett litet problem: Jätte ofta när jag sitter och spelar CS:S så loggas jag helt plötsligt ut från servern. Jag försöker refresha,men då står det bara <not responding> eller Couldn't connect the master...*nånting nånting* Kan det ha någonting att göra med att jag har D-Link Xtreme G+ (Wireless) ? Väldigt tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Förstog du nu eller? Jag verkar ändå inte fatta! när man skriver in console så händer det ingenting. förklara lite mer ingående, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag verkar ändå inte fatta! när man skriver in console så händer det ingenting. förklara lite mer ingående, tack! Men du ska inte skriva nåt i console.. Öppna Play Games > Högerklick @ CS: Source > Properties > Launch Options sen skriver du -console där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 jag skriver console i rutan som är inringad i rött. det är det ända stället som man kan skriva, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ja. Skriv in -console där, sen startar du genom den ikonen som finns i Play Games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha, testade nyss, mitt har blivit helt sönder buggat. (Btw, det är office ) Legalt wallhack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ja. Skriv in -console där, sen startar du genom den ikonen som finns i Play Games. Är det någonting som ska hända eller bli nån skilnad? för mig är allting precis som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Är det någonting som ska hända eller bli nån skilnad? för mig är allting precis som vanligt. Consolen ska vara framme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Funkar ändå inte. launch options är framme, jag startar CSS men det händer ingenting. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Funkar ändå inte. launch options är framme, jag startar CSS men det händer ingenting. :'( Tryck på OK kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Funkar ändå inte. launch options är framme, jag startar CSS men det händer ingenting. :'( Haha Håller med till 100%! pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 .klart jag har tryckt på OK. jag kanske har låg IQ men FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) .klart jag har tryckt på OK. jag kanske har låg IQ men FFS! Nu då? EDIT: Glöm inte att restarta CS!! Redigerad 10 oktober, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nu då? EDIT: Glöm inte att restarta CS!! Jag har gjort samma sak minst 10 ggr, startat om datorn, skrivit igen m.m. men skit samma för Nu funkar det!! tackar o bockar till alla som hjälpte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Mjeh, när jag kör playdemo / viewdemo blir det alltid ett fel har inträffat. Nån som vet hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts