Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Colan, Kolla PM Ontopic: När jag sparar min mark bild i Logos mappen och väljer att ha den som mark så är det förbannat ändå det där jäkla V.et som kommer upp, Och jag har bytt sever och testat på en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Colan, Kolla PM Ontopic: När jag sparar min mark bild i Logos mappen och väljer att ha den som mark så är det förbannat ändå det där jäkla V.et som kommer upp, Och jag har bytt sever och testat på en annan Vad jag kommer ihåg från tiden då jag spelade cs var att man aldrig fick gå in i options efter man ersatt .wad filen, kanske inte är så längre - eller så är det de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Colan, Kolla PM Ontopic: När jag sparar min mark bild i Logos mappen och väljer att ha den som mark så är det förbannat ändå det där jäkla V.et som kommer upp, Och jag har bytt sever och testat på en annan ... http://www.fragbite.com/?threadID=57010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Thx Cortez! Och vem av alla på forumet har lagt till mig och vill möta mig ikväll, men som är för feg för att säga vad han heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Vänster klick på css gå in på properties>>launch Skriv " -console" i den rutan. Var ska det stå css? när man tryckt på 'esc'? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Var ska det stå css? när man tryckt på 'esc'?:"> Men lol! Play Games? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Var ska det stå css? när man tryckt på 'esc'?:"> Förstog du nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 CS NU! Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) ALLTSÅ; skrev nyss i en tråd där folk sa hur bra forumet flöt på utan hultenius, ni spammar ju som ett gäng myggor som käkar på en häst, skärp er för fan, adda varandra på msn eller sitt på mIRC, what'eva, att skicka pm funkar ju också, men skriv inte en massa onödigt skit! Redigerad 6 oktober, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Förstog du nu eller? .japp, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 .japp, tack så mycket. No Problem Bild på Sprayen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vill inte verka tjatig,men måste ta upp detta igen.. hur gör man för att fixa detta? Ser igenom föremål när jag står en liten bit bort ifrån det Snälla hjälp! har det nåt med drivrutiner eller grafik kortet att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vill inte verka tjatig,men måste ta upp detta igen.. hur gör man för att fixa detta? Ser igenom föremål när jag står en liten bit bort ifrån det Snälla hjälp! har det nåt med drivrutiner eller grafik kortet att göra? Så är det för mig också. skit jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vill inte verka tjatig,men måste ta upp detta igen.. hur gör man för att fixa detta? Ser igenom föremål när jag står en liten bit bort ifrån det Snälla hjälp! har det nåt med drivrutiner eller grafik kortet att göra? Drawdistance måste de vara. testa höja det. (hur vet ja inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Finns väl ingen drawdistance i CS:S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Finns väl ingen drawdistance i CS:S? Ok.. har inte spelet själv satt ^^ trodde de va så iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vill inte verka tjatig,men måste ta upp detta igen.. hur gör man för att fixa detta? Ser igenom föremål när jag står en liten bit bort ifrån det Snälla hjälp! har det nåt med drivrutiner eller grafik kortet att göra? Så brukar det bli för mig oxå. Men jag ser genom väggarna med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Så brukar det bli för mig oxå. Men jag ser genom väggarna med Haha inbyggt wallhack som i de tidigare versionerna av CS. Source tvekar inte att följa efter ser jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts