gurfi Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Hm, Det är där jag hittade det, Men annars kan du ju bara klicka på New Game och skriva in sv_lan 0 i konsolen LOL. alla pratar om att man kan skriva det i consollen eller kopiera från konsollen m.m men jag vet inte hur man gör det. hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Tänkte spela lite cs, men hittade inga servrar nån som kan hjälpa teh noob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Är det skillnad på skinsen i 1.6 när man köper halflife istället för cz? Kan nån länka till de nya 1.6 skinsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Är det skillnad på skinsen i 1.6 när man köper halflife istället för cz? Kan nån länka till de nya 1.6 skinsen? Japp det är det, Skinsen ser mycket mer annorlunda ut. Jag vet inte vart någonstans man kan få tag på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) LOL. alla pratar om att man kan skriva det i consollen eller kopiera från konsollen m.m men jag vet inte hur man gör det. hur gör man? Klicka på tangenten för §/½ och där har du konsolen Edit: @Colan K: Hittar du INGA servrar? Redigerad 5 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Japp det är det, Skinsen ser mycket mer annorlunda ut. Jag vet inte vart någonstans man kan få tag på dom Min kusin har köpt det med hlf och han vill ha de nya skinsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Godfather : tja, restartade datorn, nu kom endel servers upp men, när jag connectar står det 'LAN servers are restricted to local clients (Class C) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Min kusin har köpt det med hlf och han vill ha de nya skinsen Man kan ju kopiera skinsen från cz och lägga in i mappen för skins på cs om man vill. Men annars är det bara att söka omkring på internet efter skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Man kan ju kopiera skinsen från cz och lägga in i mappen för skins på cs om man vill. Men annars är det bara att söka omkring på internet efter skins Typ google eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Typ google eller ??? Näe, testa lunarstorms sök. Ja, google. & gå in på www.csbanan.com . Där haru skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Näe, testa lunarstorms sök. Ja, google. & gå in på www.csbanan.com . Där haru skins. Va bra jag hitta en på Lunar (skämta bara) !!! Men någon som har en favorit server den vill lira på och vill ge mig IP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Klicka på tangenten för §/½ och där har du konsolen Det är väl om har 1.6 som man det går att trycka på §½ - tangenten? Jag har Source och det funkar inte för mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Någooon? när jag connectar står det 'LAN servers are restricted to local clients (Class C) .. på alla servers, plzzz ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Det är väl om har 1.6 som man det går att trycka på §½ - tangenten? Jag har Source och det funkar inte för mig . Vänster klick på css gå in på properties>>launch Skriv " -console" i den rutan. Redigerad 6 oktober, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Någooon? när jag connectar står det 'LAN servers are restricted to local clients (Class C) .. på alla servers, plzzz ska man göra? Du har antagligen LAN-versionen av cs. Den är väll olaglig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jaja, Någon som har lust att lira idag vid, 22-23? Skicka PM PS. GiZmo, Jag råkade skriva fel i din MSN Adress och jag upptäckte det inte förrän kl 23:45 så det var därför vi inte körde igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Du har antagligen LAN-versionen av cs. Den är väll olaglig? Jaha... vart kan man skaffa en braiga versionen.. länk ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Jaha... vart kan man skaffa en braiga versionen.. länk ftw! Vad menar du? Om du vill kunna spela online så måste du köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Fan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts