Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Correct me if im wrong Vilket spel ska man köpa för att få CS:S ? HL2?:"> Ja. Har dock sett att det går att köpa CS: Source löst. Redigerad 2 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ja. Har dock sett att det går att köpa CS: Source löst. Jo men det går bara att förboka just nu, tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jo men det går bara att förboka just nu, tror jag.. Så vilka spel får man när man köper hl2 ? ja menar bara hl2 . inte silver eller gold ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Så vilka spel får man när man köper hl2 ? ja menar bara hl2 . inte silver eller gold ! HL2, Source, Codename Gordon, Half-life2: Deathmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Codename Gordon Awww.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Så vilka spel får man när man köper hl2 ? ja menar bara hl2 . inte silver eller gold ! Half-Life 2 och Counter-Strike: Source. Du kan även ladda ned Half-Life 2: Deathmatch när du installerat HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vissa dar har man ett jäkla flyt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vissa dar har man ett jäkla flyt Har sett dig flera ggr på den servern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vissa dar har man ett jäkla flyt IP till den servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Har sett dig flera ggr på den servern! No shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Har Gtasajten någon CS eller CSS server man kan lira på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Har Gtasajten någon CS eller CSS server man kan lira på ??? GTAsajten. Finns en anledning till att vi heter just GTAsajten. Detta är ingen CS forum och därför finns det inte heller några CS servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Har Gtasajten någon CS eller CSS server man kan lira på ??? Nej, Men du kan göra såhär C:\Valve -> HLDS Launcher Voila, Server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Sorry för dubbelpost.. Någon som känner för CS nu?? Jag kan hosta server, Bara jag får spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Någon som har lust att lira lite 1.6 ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Någon som har lust att lira lite 1.6 ikväll? Beror på vilken tid, Och om mitt steamproblem har löst sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Beror på vilken tid, Och om mitt steamproblem har löst sig... Vi kanske kan lira idag? skicka pm isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Nej, Men du kan göra såhär C:\Valve -> HLDS Launcher Voila, Server Vad menar du? jag ser ingenstans det är det står 'HLDS Launcher'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Vad menar du? jag ser ingenstans det är det står 'HLDS Launcher'. Hm, Det är där jag hittade det, Men annars kan du ju bara klicka på New Game och skriva in sv_lan 0 i konsolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Fan vill lira CS igen.. lirade de hela tiden me dom andra i skolan men nu har dom blockat de på nått sett... kan inte lira längre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts