P-C Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Sandviken bor jag i. PCWn: pKz & P-C vs. Lindström & Slippy skulle nog bli jävligt intressant. Ser fram emot det. Jaa, mixen i helgen. På fredag kväll & lördag dag är jag knappt något med Johanna, så då kan vi lira. Vi får lägga in en HLTV så att alla GTAsajtare kan beundra matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vi får lägga in en HLTV så att alla GTAsajtare kan beundra matchen Lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ah, imorn blir fett bra? pkz & ferkurz pm'a mig med era mail-adresser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hehe Funderar på att lägga in den på CoDTV nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vi får lägga in en HLTV så att alla GTAsajtare kan beundra matchen Jag får väll kolla på då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pleak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Får man vara med på pcw med lindstrom, akast mm... // lindstroms vän pleak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Får man vara med på pcw med lindstrom, akast mm... // lindstroms vän pleak Var det du som satt i vent och berättade att du hade slagit ner nån kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Var det du som satt i vent och berättade att du hade slagit ner nån kille? Haha! Lineupen: pKz , P-C, Ferkuz, Lindstrom & Slippy. Server, någon? Kan försöka ragga upp en tjej från #Waylay, som vi kanske kan få låna. Annars så vette fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Men åååhh! LindstrÖm, inte lindstrOm! Nu är jag förbannad! Jag kan göra serv, 8mbit, pingar 40-60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Men åååhh! LindstrÖm, inte lindstrOm! Nu är jag förbannad! Jag kan göra serv, 8mbit, pingar 40-60 Hehe, det blir bra så LindstÖm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hehe, det blir bra så LindstÖm! Huh, säger du att jag är stum? Men, 21:00? Blir det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Huh, säger du att jag är stum? Men, 21:00? Blir det bra? Japp, har träning till 17:30 sen så tar det ett tag efter. Måste förbereda mig inför matchen (ni vet, meditation, kristallterapi, tarotkort etc.) 21:00 blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vi hyr en server från Endpoint.nu med 2gb uppkoppling! Jag betalar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vi hyr en server från Endpoint.nu med 2gb uppkoppling! Jag betalar Blir bra det gullungar. 21:00, Lindström fixar server. greeeat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Aru, 15 kronor för 80 minuter, räcker lungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pleak Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Var det du som satt i vent och berättade att du hade slagit ner nån kille? Eh, nej ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 GTAsajtens forum är inte en sökmotor som drivs av oerhörst snälla människor, Var vänlig och lär dig använda Google innan du frågar, Får du inget svar där så kan du fråga här Ontopic: Muahh...1on1 cup på skolan, Kom 2a... Blir trött på alla som säger att man ska söka på google. Detta är ju en cs-topic och tycker hans post passar bra in här. Ett forum är ju till lite för att ställa frågor och att några inom just det området svarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 PCW nyss, ace typ 6 gånger! Men sen när jag kollade på demot så var gubbarna genomskinliga! Söt fps å ms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Söt fps å ms Den där screen är tagen från "startmovie" då för varje sekund det skapas 30 bilder. Lindström har varit lite slarvig och inte tagit bort "net_graph" altså syns det att det skapas 30 bilder per sekund (FPS = frames per sekund). MS:en är tiden som det tar innan nästa bild skapas. MS står för MicroSekund och det är så många mikrosekunder mellan bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Correct me if im wrong Vilket spel ska man köpa för att få CS:S ? HL2? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts