Bubba Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tjo Jag har ett problem... När ja på min cs 1.6 dedicated server skriver amx_votemap de_dust2 så kommer det fram att man ska vota men det räcker bara med att en trycker på tex "ja".Hur gör ja för att ändra detta till tex så att 6 stycken måste trycka ja?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Tjo Jag har ett problem... När ja på min cs 1.6 dedicated server skriver amx_votemap de_dust2 så kommer det fram att man ska vota men det räcker bara med att en trycker på tex "ja".Hur gör ja för att ändra detta till tex så att 6 stycken måste trycka ja?? // Bubba GTAsajtens forum är inte en sökmotor som drivs av oerhörst snälla människor, Var vänlig och lär dig använda Google innan du frågar, Får du inget svar där så kan du fråga här Ontopic: Muahh...1on1 cup på skolan, Kom 2a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Men vad tror du jag har gjrt?? Men snälla kan du hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Haha, askul nyss Lirade PCW med en CS-kompis (Hellba ) och vi gjorde våra mix-kompisar asirreterade då vi hittade på ställen på nuke hela tiden! "Akta takgång, det är två takgång" "SVÄNGEN AKTA SVÄNGEN" "Dom kör fetaste röden nu!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag fattar ändå direkt vilket du syftar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Haha, askul nyss Lirade PCW med en CS-kompis (Hellba ) och vi gjorde våra mix-kompisar asirreterade då vi hittade på ställen på nuke hela tiden! "Akta takgång, det är två takgång" "SVÄNGEN AKTA SVÄNGEN" "Dom kör fetaste röden nu!" LOL. det e fett kul höll också på så när ja spelade CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag fattar ändå direkt vilket du syftar på... Antagligen. Ändå grovt irreterande Sen när de sa: "Vad kör ni med för konstiga namn?" svarade vi: "Meh! lol så körde man ju i 1.1!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 PCW nyss, ace typ 6 gånger! Men sen när jag kollade på demot så var gubbarna genomskinliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 PCW nyss, ace typ 6 gånger! Men sen när jag kollade på demot så var gubbarna genomskinliga! Lol Du kan skryta för dina vänner och berätta hur bra du verkligen är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 PCW nyss, ace typ 6 gånger! Men sen när jag kollade på demot så var gubbarna genomskinliga! Omg fuskarn! Blir väl så med HLTVn ibland:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Omg fuskarn! Blir väl så med HLTVn ibland:P Hehaeha. Du, jag, FerkurZ & akaast måste mixa i helgen! Missade ju när akzt fråga senaste gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 PCW nyss, ace typ 6 gånger! Men sen när jag kollade på demot så var gubbarna genomskinliga! Du kör antagligen med cl_minmodels 1 Kör med minmodels 0 när du spelar sen kan du sätta på när du kollar demo. så var det för mig förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flooparn Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Fan asså, har varit utan graffikort i snart 2 månader! = inge cs!!! jag behöver bara 100 kr så har jag råd med ett GeForce 6800le 128mb, fan va man längtar! är de nån i forumet som lirar cs och kommer från gävle området? Aja! ChiLL // flooparN!^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Fan asså, har varit utan graffikort i snart 2 månader! = inge cs!!! jag behöver bara 100 kr så har jag råd med ett GeForce 6800le 128mb, fan va man längtar! är de nån i forumet som lirar cs och kommer från gävle området? Aja! ChiLL // flooparN!^ Vår käre forumit pKz befinner sig i gävle-området. 100 spänn? Har du inga föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag undrar vem som är bäst på ofurmet egentligen. Lindström och Slippy VS pKz och Akaast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Jag undrar vem som är bäst på ofurmet egentligen. Lindström och Slippy VS pKz och Akaast Jag anar vem som vinner. Men det skulle nog bli en rätt intressant match. Men lindz vill nog inte spela med Slipp Redigerad 29 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Har fått hem logitech + steelpad nu så jag ska spela Röven! av mig NU MOhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Fan asså, har varit utan graffikort i snart 2 månader! = inge cs!!! jag behöver bara 100 kr så har jag råd med ett GeForce 6800le 128mb, fan va man längtar! är de nån i forumet som lirar cs och kommer från gävle området? Aja! ChiLL // flooparN!^ Sandviken bor jag i. PCWn: pKz & P-C vs. Lindström & Slippy skulle nog bli jävligt intressant. Ser fram emot det. Jaa, mixen i helgen. På fredag kväll & lördag dag är jag knappt något med Johanna, så då kan vi lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ja me jag me!! just gimme a call ey pkz ? => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Ja me jag me!! just gimme a call ey pkz ? => Jaa, du ska vara med. & Ja, jag plingar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts