gurfi Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Haha har hänt typ samma sak för mig.. alla kastade en smoke i mitten på d2, sen var det en CT där, en gick ner o skulle döda honom o jag kastade ner en HE, tkade honom... han dampade på mig nästa runda, skjöt mig i skallen med deagle Jag råka TK:a 2 st plus mig själv. fan va pinsamt . Jag körde de_rats o va CT och alla CT campade i kylskåpet. för er som inte har spelat så finns det 2 st dörrar, en på den över hyllan och en på den nedre hyllan. det är också lite vitt där inne så man ser inte så mycket. iaf så hade T kommit och jag tänkte kasta ut en HE. då stod det 2 CT och småblockade lite. då kom jag o trängde mig fram och kastade granaten. precis då i samma sekund så stängs dörren så granaten studsar tillbaka och jag blockar för dom som står framför mig så jag och 2 st CT dör. alla på hela servern skrev ''lol'' m.m det va första gången jag dödar 3 st med en granat. sen dess har jag bara dödat 2 st med granat och det va bara motståndare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 MEn vet någon vad man kan göra för att bli av med problemet? Det kanske ska vara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Wheeee, har lirat pcw hela kvällen, vann varje gång eller oavgjort acade 4 ggr en gång med glock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Wheeee, har lirat pcw hela kvällen, vann varje gång eller oavgjort acade 4 ggr en gång med glock Minnen.. spelade förut.. PCW hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Minnen.. spelade förut.. PCW hela tiden PCW e det ända jag lirar .. det eller så lirar jag på min polares server o äger alla.. så jävla kul när man lirar aim_awp där, haxxar alla hela tiden, alla tror man cheatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Det kanske ska vara så Nejnej! Det var inte så innan,och tror inte att det ska vara så nu.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nejnej! Det var inte så innan,och tror inte att det ska vara så nu.. :'( Logga in på msn nån dag så kan jag hjälpa dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Logga in på msn nån dag så kan jag hjälpa dig . Är alltid inloggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nån som känner för att spela lite vid 23:00 - 00:00?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Tjoho! Jag o några i klanen undrar om ni vet var man kan ladda ner plugins som gör så att man kan slaya, slapa och typ vota vilken bana man vill byta till osv.. Det ska vara amxmodX till counter-strike 1.6 vet ni något så säg plzz! // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Tjoho! Jag o några i klanen undrar om ni vet var man kan ladda ner plugins som gör så att man kan slaya, slapa och typ vota vilken bana man vill byta till osv.. Det ska vara amxmodX till counter-strike 1.6 vet ni något så säg plzz! // Bubba Titta vad som fanns hos din kompis google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vad för font är det på 1.6? (i spelet) lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Muhaha. Får min S&S iövermorron Nån som kan en bra config? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Muhaha. Får min S&S iövermorron Nån som kan en bra config? 2-7 arbetsdagar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Asså hur gör jag så att mina clan kompisar kan få bli admin på min cs 1.6 server med amxx så att dom kan skriva tex Kick player "amx_kick #%userid%" "Slay player" "amx_slay #%userid%" Slap with 1 dmg." "amx_slap #%userid% 1" ??? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Asså hur gör jag så att mina clan kompisar kan få bli admin på min cs 1.6 server med amxx så att dom kan skriva tex Kick player "amx_kick #%userid%" "Slay player" "amx_slay #%userid%" Slap with 1 dmg." "amx_slap #%userid% 1" ??? // Bubba Du måste fixa rcon password först.. (tror jag? kan inget om amx) Skriv t.ex rcon_password bajs i console. Sen så skriver dom också det. Fast då måste dom skriva rcon för kommandet när dom ska göra ngt. T.ex rcon mp_limitteams 0. Hoppas du förstår och hoppas det är rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Lirade en kul gather idag. Idlade i DH-kanalen och en snubbe skrev: "Söker stand-in till gather!" Jag gick in i stället för honom och ni anar inte vem som spelade med i gathern! fisker! THE fisker! Vi hetter [1]nick och så hette han [1]fisker. "Er du fisker, eller?" "m" "verkligen" "ja" svarade många i vent (vi var ju trots allt tio pers där inne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Lirade en kul gather idag. Idlade i DH-kanalen och en snubbe skrev: "Söker stand-in till gather!" Jag gick in i stället för honom och ni anar inte vem som spelade med i gathern! fisker! THE fisker! Vi hetter [1]nick och så hette han [1]fisker. "Er du fisker, eller?" "m" "verkligen" "ja" svarade många i vent (vi var ju trots allt tio pers där inne) Bah. Pro/Semi-pro magnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Bah. Pro/Semi-pro magnet.. Fisker? pro? semi-pro? Fan heller! edit: oneshot i luften <3 Redigerad 26 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Fisker? pro? semi-pro? Fan heller! Nej jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts