Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Kommer inte kunna spela på ett tag.

Blev bannad från VAC igår.

nicksO: ta emot den här

nonstop akaast: varför?

nicksO: men gör det bara

nonstop akaast: ahaja.

nonstop akaast: kul att du skickar fusk din bög.

nicksO: hehe

Sen sket jag i honom och glömde fusket. Fan nu är jag permbannad från VAC. VAC scannar ju datorn. :lol:

detta är 100% sant.

När det gäller sånt är PunkBuster mycket bättre :P

Så...nu kna du skaffa CoD istället. Och när du väl är i gång kan du väl fixa Noob-fire ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga...

Hur många här har prövat på den ärofyllda sporten "Tysksmisk"? Den är väldigt poppulär på min skola!

Tysksmisk går till på så vis att man går inpå en tysk CS-server, och börjar påpeka hur uselt tyskland är på CS (dom är rätt ökända för det), samt att påpeka tyskarnas historia... För att vinna måste man skriva en eller flera repliker, som får alla tyskarna till att sluta skicka meddelanden på hela servern i minst fem minuter. Folk som har kommit in på servern EFTER din replik räknas inte.

Så här kan det se ut:

D=Darkjak

T=Tysk

D: Man, u germans suck!

T: Was?

D: I had a friggin Compact, and I killed three of u who had AK's.

T: I can pwn you any day

D: U like started two world wars

T: Sprachen zie deutch!

D: And u lost both

T: Cuz of da damn russians!

D: Auch du Gehert der Fuhrer!

T: Und deine muter?

D: She kicked da fuhrers ass, nazi bitch!

T: ...

Hela servern uppfylls av en tystnad som inte bryts på över en kvart, och jag har VUNNIT!

Prova på!

Rekommenderas starkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga...

Hur många här har prövat på den ärofyllda sporten "Tysksmisk"? Den är väldigt poppulär på min skola!

Tysksmisk går till på så vis att man går inpå en tysk CS-server, och börjar påpeka hur uselt tyskland är på CS (dom är rätt ökända för det), samt att påpeka tyskarnas historia... För att vinna måste man skriva en eller flera repliker, som får alla tyskarna till att sluta skicka meddelanden på hela servern i minst fem minuter. Folk som har kommit in på servern EFTER din replik räknas inte.

Så här kan det se ut:

D=Darkjak

T=Tysk

D: Man, u germans suck!

T: Was?

D: I had a friggin Compact, and I killed three of u who had AK's.

T: I can pwn you any day

D: U like started two world wars

T: Sprachen zie deutch!

D: And u lost both

T: Cuz of da damn russians!

D: Auch du Gehert der Fuhrer!

T: Und deine muter?

D: She kicked da fuhrers ass, nazi bitch!

T: ...

Hela servern uppfylls av en tystnad som inte bryts på över en kvart, och jag har VUNNIT!

Prova på!

Rekommenderas starkt!

En annan extremsport inom cs som jag bemästrar är att gå in på en norsk server och kolla hur många norgevitsar man kan dra innan man blir bannad.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen sket jag i honom och glömde fusket. Fan nu är jag permbannad från VAC. VAC scannar ju datorn. :rolleyes:

detta är 100% sant.

Kan jag få killens hotmail?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen sket jag i honom och glömde fusket. Fan nu är jag permbannad från VAC. VAC scannar ju datorn. :rolleyes:

detta är 100% sant.

Haha, VAC scannar inte datorn.. isf skulle jag vara bannad, har typ 3 cheats som jag inte orkat ta bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, VAC scannar inte datorn.. isf skulle jag vara bannad, har typ 3 cheats som jag inte orkat ta bort.

Mjodå, den kollar datorn. Hur skulle de annars få fast nån fuskare? Tror du VAC bannar om några på servern kallar han fuskare eller? Förut under VAC1-tiden så kollade security module din dator. Nu under VAC2 så är det inbyggt i själva servern om jag minns rätt, vilket ska ta fast fler fuskare. Och jag kollar lite då och då på fusk sidor, fusk som var VAC-proof kan vara upptäckta redan nästa dag.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen sket jag i honom och glömde fusket. Fan nu är jag permbannad från VAC. VAC scannar ju datorn. :huh:

detta är 100% sant.

Vac scannar inte datorn...

Steam forum

Läs vid Vac Myths

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående problemet längre upp i topicen! Så här ser det ut:

Först ser man inte objekten,när man kommer närmre fram så ser man dem lite svagt(som på bilden),och sedan när man står alldedes framför dem så ser man dem som man ska! :wub:

Jepp så det var det för mig med på dust2. Det blev så efter uppdateringen. Jag såg igenom lådor och trodde jag hade cheats på datorn :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vac kollar efter program som är igång och ändrar ditt cs, det söker inte igenom hårddisken efter fusk som inte är igång..

Just det! Det fanns vissa plugins som scannade datorn förut, men då hade man 1 minut på sig att välja att den skulle scanna datorn eller så kunde man välja att inte scanna, då blev man kickad :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor