Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

-1? :P orka tka :D .. ska iofs inte säga nått.. har oxo haft -1  ^_^ idioten sprang in framför mig precis när jag skulle skjuta -_- fick iofs 2 st på 1 skott ^_^:D  :lol:

edit: det var iofs inte -1 :o men ändå ^_^

Låt mig återskapa vad som hände ..

Alla köpte fullt. +smoke. Alla la smoken rakt framför main så att vi inte skulle bli nermejade från connection. Jag ser en snubbe i connection och ska precis prikka honom då två flash kommer. VITT! BANG! VAFAN GÖR DU!??

TKa faktiskt två den matchen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Film jag gjorde när internet var ur funktion

Fick lira mot dom dåliga bottarna, Expertbottar är iallafall någorlunda bra...

Om du laddar hem den

1: Ta fram chips och var redo på en lång laddtid

2: Ställ in ljusstyrkan! Det är ganska mörkt (PÅ dust2 brukar det inte vara det?)

3: Rispig grafik lite här o där...

4: Skicka "DÅLIG FILM" i den här tråden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt mig återskapa vad som hände ..

Alla köpte fullt. +smoke. Alla la smoken rakt framför main så att vi inte skulle bli nermejade från connection. Jag ser en snubbe i connection och ska precis prikka honom då två flash kommer. VITT! BANG! VAFAN GÖR DU!??

TKa faktiskt två den matchen  :huh:

Haha -_-:lol:

har hänt typ samma sak för mig.. alla kastade en smoke i mitten på d2, sen var det en CT där, en gick ner o skulle döda honom o jag kastade ner en HE, tkade honom... han dampade på mig nästa runda, skjöt mig i skallen med deagle :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha :huh:-_-

har hänt typ samma sak för mig.. alla kastade en smoke i mitten på d2, sen var det en CT där, en gick ner o skulle döda honom o jag kastade ner en HE, tkade honom... han dampade på mig nästa runda, skjöt mig i skallen med deagle :lol:

Har du sett det där klippet där en klan står i nedre Mörka på D2 och kastar HE mot CW?

Alla står där och kastar på 1:00. Men sen så missar tre och deras granater åker rakt under fötterna på sina teammates.

BOM BOM BOM

alla dör. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte kunna spela på ett tag.

Blev bannad från VAC igår.

nicksO: ta emot den här

nonstop akaast: varför?

nicksO: men gör det bara

nonstop akaast: ahaja.

nonstop akaast: kul att du skickar fusk din bög.

nicksO: hehe

Sen sket jag i honom och glömde fusket. Fan nu är jag permbannad från VAC. VAC scannar ju datorn. :lol:

detta är 100% sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor