pKz Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag blir alltid kickad för att min ping är för hög? Vad ska jag göra åt detta? Rates: cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, rate 25000 och så skaffa bättre bredband? Säkna upplösningen i CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hmm...Vad var kommandot för att kunna lägga upp en listen server i serverlistan? Visst var det cl_(någonting) Sv_lan 0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Sv_lan 0? Ja så kanske det var, Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Mötte yi.se/ igår. Såhär såg det ut. 11-0. Sen plockade jag upp en AWP och acade ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Mötte yi.se/ igår. Såhär såg det ut. 11-0. Sen plockade jag upp en AWP och acade ^^ Dem är inte att leka med precis. Har ett rätt grymt Call of Duty team Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Mötte yi.se/ igår. Såhär såg det ut. 11-0. Sen plockade jag upp en AWP och acade ^^ -1? orka tka .. ska iofs inte säga nått.. har oxo haft -1 idioten sprang in framför mig precis när jag skulle skjuta fick iofs 2 st på 1 skott edit: det var iofs inte -1 men ändå Redigerad 20 september, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Kan nån en bra csdm server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Nån som vill starta en Clan? Är typ clanlös för tillfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 -1? orka tka .. ska iofs inte säga nått.. har oxo haft -1 idioten sprang in framför mig precis när jag skulle skjuta fick iofs 2 st på 1 skott edit: det var iofs inte -1 men ändå Låt mig återskapa vad som hände .. Alla köpte fullt. +smoke. Alla la smoken rakt framför main så att vi inte skulle bli nermejade från connection. Jag ser en snubbe i connection och ska precis prikka honom då två flash kommer. VITT! BANG! VAFAN GÖR DU!?? TKa faktiskt två den matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Nån som vill starta en Clan? Är typ clanlös för tillfället... Jag har en clan du kan få trya om du vill. Skicka pm om du är intesserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Film jag gjorde när internet var ur funktion Fick lira mot dom dåliga bottarna, Expertbottar är iallafall någorlunda bra... Om du laddar hem den 1: Ta fram chips och var redo på en lång laddtid 2: Ställ in ljusstyrkan! Det är ganska mörkt (PÅ dust2 brukar det inte vara det?) 3: Rispig grafik lite här o där... 4: Skicka "DÅLIG FILM" i den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Låt mig återskapa vad som hände .. Alla köpte fullt. +smoke. Alla la smoken rakt framför main så att vi inte skulle bli nermejade från connection. Jag ser en snubbe i connection och ska precis prikka honom då två flash kommer. VITT! BANG! VAFAN GÖR DU!?? TKa faktiskt två den matchen Haha har hänt typ samma sak för mig.. alla kastade en smoke i mitten på d2, sen var det en CT där, en gick ner o skulle döda honom o jag kastade ner en HE, tkade honom... han dampade på mig nästa runda, skjöt mig i skallen med deagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Ordnade sig... Redigerad 21 september, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Haha har hänt typ samma sak för mig.. alla kastade en smoke i mitten på d2, sen var det en CT där, en gick ner o skulle döda honom o jag kastade ner en HE, tkade honom... han dampade på mig nästa runda, skjöt mig i skallen med deagle Har du sett det där klippet där en klan står i nedre Mörka på D2 och kastar HE mot CW? Alla står där och kastar på 1:00. Men sen så missar tre och deras granater åker rakt under fötterna på sina teammates. BOM BOM BOM alla dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Finns det nån bind elelr config man kan skriva så den switchar till kniven när man har tex en ak? Utan att växla 3 försst sen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Finns det nån bind elelr config man kan skriva så den switchar till kniven när man har tex en ak? Utan att växla 3 försst sen 1 .bind "V" slot3 (kniv) bind "C" slot1 (ak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Pwnzor idag. summary: ace 1: tre hs med colten. en vanlig frag med colten. en frag med usp. ace 2: 4 hs en vanlig ace 3: 3 hs två vanliga Bilden: 2skott Redigerad 21 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Pwnzor idag. summary: ace 1: tre hs med colten. en vanlig frag med colten. en frag med usp. ace 2: 4 hs en vanlig ace 3: 3 hs två vanliga Bilden: 2skott Kolla dina PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Har du sett det där klippet där en klan står i nedre Mörka på D2 och kastar HE mot CW? Alla står där och kastar på 1:00. Men sen så missar tre och deras granater åker rakt under fötterna på sina teammates. BOM BOM BOM alla dör. HAHAHAH langa länk till det klippet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Kommer inte kunna spela på ett tag. Blev bannad från VAC igår. nicksO: ta emot den här nonstop akaast: varför? nicksO: men gör det bara nonstop akaast: ahaja. nonstop akaast: kul att du skickar fusk din bög. nicksO: hehe Sen sket jag i honom och glömde fusket. Fan nu är jag permbannad från VAC. VAC scannar ju datorn. detta är 100% sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts