thegtafreak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) DET ÄR KUL MED WALLHACK!!!! FATTA'RU??? edit* ååå ny sida Redigerad 18 september, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Ge mig en bra anledning så fiskar jag.. Jag suger på cs (aim hack äger också) *edit* oops dubbelpost Redigerad 18 september, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Kul att förstöra för andra, jävla noob. @gtafreak: Träna.. Träna & träna.. Rom byggdes inte på en dag. Redigerad 18 september, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Om man spelar public så får man ta smällen att man träffar på fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hur gammal är du? 8? du är allmänt störd iaf. Han är inte 13 eller över iallafall, det betyder att han måste ha registrerat sig med ett falskt personnummer vilket är ett lagbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Om man spelar public så får man ta smällen att man träffar på fuskare. Jo.. Men tråkigt att du hjälper honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Mig = fuskare fuskare = dålig på cs Dålig på cs = N00B N00B = ? Fattar ni? (och tack till ni som hjälper mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Mig = fuskare fuskare = dålig på cs Dålig på cs = N00B N00B = ? Fattar ni? (och tack till ni som hjälper mig ) Jamen svårt att lira mera så man blir bättre? Sen när du slutar fuska (aldrig?) så kommer du ju vara noob som aldrig förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 NEJ NU STRUNTAR JAG I HACKET OCH SÖKER SJÄLV SÅ SLUTA SKRIVA OM DETTA NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Undrar vart modden till 1.6 finns, den gör så bomben blinkar blått Har kollat på Csbanana och vet inte riktigt vad jag ska söka på gooooogle. Edit:hitta Redigerad 18 september, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) NEJ NU STRUNTAR JAG I HACKET OCH SÖKER SJÄLV SÅ SLUTA SKRIVA OM DETTA NU Du är verkligen.. verkligen .. VERKLIGEN ... ett bevis på att bara efterblivna fuskar. Redigerad 18 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 När jag var i EbGames och frågade efter cs så sa dom att dom bytte utvecklare och att det inte fanns att köpa, vet nån när man kan köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 När jag var i EbGames och frågade efter cs så sa dom att dom bytte utvecklare och att det inte fanns att köpa, vet nån när man kan köpa? Du köper HL eller CZ. Då får du 1.6 på köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vilket sikte är bäst? Auto, small, medium ir large? Vilken färg? Jag lirade 2on2 igår, med en kompis. Vi boosta på d1 och planta på en låda. Sen dog min kompis och jag fick en av dom. Sen lät jag honom döda mig. Fan va kul det var när han försökte komma upp på lådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vilket sikte är bäst? Auto, small, medium ir large? Vilken färg? Small, svart Jag lirade 2on2 igår, med en kompis. Vi boosta på d1 och planta på en låda. Sen dog min kompis och jag fick en av dom. Sen lät jag honom döda mig. Fan va kul det var när han försökte komma upp på lådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Cl_crosshair_size small cl_crosshair_color 000 0 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Small, svart . cl_crosshaircolor "250 250 250" är skönare. Så jobbigt att köra med svart på nuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Så jobbigt att köra med svart på nuke Nej, använder alltid svart sikte, speciellt på nuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hmm...Vad var kommandot för att kunna lägga upp en listen server i serverlistan? Visst var det cl_(någonting) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag blir alltid kickad för att min ping är för hög? Vad ska jag göra åt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts