Danne Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Det finns en annan 10gånger bättre bana. Där man inte kan knivhuggavarandra. Man har inga vapen alltså. Man ska sparka in bollen i målet så dör alla motståndarna Vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Döda sig lite Fast dem flesta stack när jag ägde dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ok, men räcker dom här systemkraven? De är lungt! Du klarar tillochmed högsta tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Mixade med två tjejer idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Mixade med två tjejer idag! På cs eller IRL.... if you know what im saying Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 När jag ska köra Counter Strike(inte source) så hittar den inga servrar! Den har aldrig gjort det heller. Vet dock inte vilket cs det är! Haha,men det följde med i Half Life Generation pack. Vad är felet? Sry för dubbelpost! Åter igen! Jag har gjort som du sa pKz,laddat ner steam. Och det hade ju jag tom innan! Vad ska jag göra för att kunna spela det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Nån som vill lira lite 2on2 idag adda mig på msn don-anton@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Nån som vill lira lite 2on2 idag adda mig på msn don-anton@hotmail.com Visst,har du source eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Vet någon ett wallhack till cs 1.6 (inte source eller cz) skulle bli jätteglad Redigerad 18 september, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vet någon ett wallhack till cs 1.6 (inte source elle cz) skulle bli jätteglad Edit snart? Du kommer få fett mycket skit nu.. N00000B! Du kan väl ge mig ditt SteamID? Skriv status i console.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 NEJ FY FAN JAG GER DIG INGET STEAM ID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 NEJ FY FAN JAG GER DIG INGET STEAM ID Hahaahahahahahahha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 NEJ FY FAN JAG GER DIG INGET STEAM ID Hur gammal är du? 8? du är allmänt störd iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hur gammal är du? 8? du är allmänt störd iaf. ...han är allmänt skön och rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Hur gammal är du? 8? du är allmänt störd iaf SNYYFT :'( men snälla ge mig ett wallhack sedan kan jag spela lite bättre Redigerad 18 september, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Är det någon som vill spela 2on2 mot min klan idag PS:Det är 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 SNYYFT :'( men snälla ge mig ett wallhack sedan kan jag spela lite bättre Ge mig en bra anledning så fiskar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 SNYYFT :'( men snälla ge mig ett wallhack sedan kan jag spela lite bättre ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Ärligt talat thegtafreak,det suger med wallhack. Man kör ju för att det är kul,inte bara för att vinna? Inte sant? Den som kör bara för att att vinna måste ju fan va knäpp! Men nu tkr jag att någon här allt får svara på min fråga längre upp! Väldigt tacksam! Redigerad 18 september, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Inget fel med wallhack, man har ju betalt för ett spel, då har man faktiskt rätt att göra vad fan man vill med det. @thegtafreak: http://www.mirc-scripts.de/pn/html/ Men se upp...Spelande på secure servers med fusk kan få dig bannad för 1 år på alla secure servers. Redigerad 18 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts