Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Igår när jag skulle testa köra banan de_rats (RC också) ,så kommer det bara upp : " Couldn't CRC map..(?)" Något liknande iaf! Vad är felet? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) När jag ska köra Counter Strike(inte source) så hittar den inga servrar! Den har aldrig gjort det heller. Vet dock inte vilket cs det är! Haha,men det följde med i Half Life Generation pack. Vad är felet? Sry för dubbelpost! Redigerad 16 september, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 När jag ska köra Counter Strike(inte source) så hittar den inga servrar! Den har aldrig gjort det heller. Vet dock inte vilket cs det är! Haha,men det följde med i Half Life Generation pack. Vad är felet? Sry för dubbelpost! För att WonID är nere, ladda ner steam: steampowered.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Någon som vill mixa ikväll? Ska på LAN strax men är inte säker om det finns internet! Återkommer om det finns.. Krav: 1337 (hehehhehehHhehe) Mi. & vent Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) För att WonID är nere, ladda ner steam: steampowered.com Det hette bara WON, stupido. Redigerad 16 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Någon som vill köra CS soccer? det är CS:source fast man spelar fotboll http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/ka_soccer0001.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/ka_soccer0000.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Någon som vill köra CS soccer? det är CS:source fast man spelar fotboll *bilder* Och knivhugger varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Körde cs_cells med en kompis mot bots, AS ROLIGT! Edit: Glömde bilden.. Redigerad 16 september, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Körde cs_cells med en kompis mot bots, AS ROLIGT! Edit: Glömde bilden.. AMEN!! det är ju bots dom möter ju! då är dom inte specielt bra för dom kan ju ändra deras AI till 0 så att dom står i ett hört sen så är det bara fritt farm och skjuta dom en efter en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Spelade som en G-U-D idag! fyra ace-lägen. Tyvärr så dödade vår try (boby) hela tiden den sista. Fick upp FETING-KLIPPET. Antagligen det snyggaste jag gjort. jag ser en massa huvuden sticka upp på B2 vid inferno .. sen PANGPANGPANGPANGPANG Redigerad 16 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 För att WonID är nere, ladda ner steam: steampowered.com Jag har ju steam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Någon som vill köra CS soccer? det är CS:source fast man spelar fotboll Det finns en annan 10gånger bättre bana. Där man inte kan knivhuggavarandra. Man har inga vapen alltså. Man ska sparka in bollen i målet så dör alla motståndarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hej! Jag har en dedicated server som jag skulle vilja ha uppe 24/7.... Jag har hört att man kan köpa typ en låda eller nåt som gör så att servern e uppe hela tiden. Stämmer detta och var kan jag köpa den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Det finns en annan 10gånger bättre bana. Där man inte kan knivhuggavarandra. Man har inga vapen alltså. Man ska sparka in bollen i målet så dör alla motståndarna Vad heter den banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hej! Jag har en dedicated server som jag skulle vilja ha uppe 24/7.... Jag har hört att man kan köpa typ en låda eller nåt som gör så att servern e uppe hela tiden. Stämmer detta och var kan jag köpa den?? Skaffa dig en server-dator som står på dygnet runt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hej! Jag har en dedicated server som jag skulle vilja ha uppe 24/7.... Jag har hört att man kan köpa typ en låda eller nåt som gör så att servern e uppe hela tiden. Stämmer detta och var kan jag köpa den?? .lådaN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hej! Jag har en dedicated server som jag skulle vilja ha uppe 24/7.... Jag har hört att man kan köpa typ en låda eller nåt som gör så att servern e uppe hela tiden. Stämmer detta och var kan jag köpa den?? Köp en server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 En fråga, var finns cs billigast med hl med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hl med cs? Kostar iofs 99-150 überalles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ok, men räcker dom här systemkraven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts