Addepladde Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Mm, men var får man såna låtar? Här finns det nåra bra låtar, "Att lyckas på DuckNet" tycker jag är bra... Melodin där är från låten som går nåt Jag vill ha dig i mörkret hos meej, tiden den stannar etc. etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Underground part 1Underground part 2 +otroligt bra ljud +oftast snygga frags +bra kvalle +in-game-ljud -effekterna -musiken -nästan ingen hltv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 +otroligt bra ljud +oftast snygga frags +bra kvalle +in-game-ljud -effekterna -musiken -nästan ingen hltv Jo tyckte detsamma. hata musiken.. Och effekterna är väl halvdana, men snygga frags är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Sicken proffsmix! HeliuM från cr64 (pro) ekiz från hajpad (semi-pro) Spiken från cr64 (semi-pro) LugaL från DementioN (pro) akaast från ... (nawb) Redigerad 11 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 GotNoLife finns ju. Men T-Röd - Jag är en tönt som lirar counterstrike kommer alltid att vara den bästa. W0rd! Kan den utantill, Den äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Kan säga att detta är till en kommande film, gillar det (inte jag som gjort det ) http://thecopy.mine.nu/hltools/Pianoslingan.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Kan säga att detta är till en kommande film, gillar det (inte jag som gjort det ) http://thecopy.mine.nu/hltools/Pianoslingan.wmv Väldigt random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Sicken proffsmix! HeliuM från cr64 (pro) ekiz från hajpad (semi-pro) Spiken från cr64 (semi-pro) LugaL från DementioN (pro) akaast från ... (nawb) OMG. Ni vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Sicken proffsmix! HeliuM från cr64 (pro) ekiz från hajpad (semi-pro) Spiken från cr64 (semi-pro) LugaL från DementioN (pro) akaast från ... (nawb) HeliuM? Har mixxat med honom i cup förut, han var inte så himla bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 HeliuM? Har mixxat med honom i cup förut, han var inte så himla bra... Vi har alla våra bra dagar .. och dåliga. HeliuM lirade mycket bra under vår mix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Väldigt random. Vad menar du med random? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad menar du med random? I mer klara termer: "Inget speciellt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 I mer klara termer: "Inget speciellt" Då vet du inte vad random betyder! Random betyder SLUMPMÄSSIGT! Förvisso... slumpmässiga matcher är trista att se på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Då vet du inte vad random betyder! Random betyder SLUMPMÄSSIGT! Förvisso... slumpmässiga matcher är trista att se på! Jag är mycket medveten om vad "random" betyder. Jag är no idiota. Men i CS-termer är en "random" en spelare. Som jag. Bara nån i mängden som kör CS. När jag sa att filmsnutten var "random" menade jag att nästan vem som helst som har Vegas kan göra det där. Hoppas du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag är mycket medveten om vad "random" betyder. Jag är no idiota. Men i CS-termer är en "random" en spelare. Som jag. Bara nån i mängden som kör CS. När jag sa att filmsnutten var "random" menade jag att nästan vem som helst som har Vegas kan göra det där. Hoppas du förstår. Allt som en människa kan göra i Vegas, kan en annan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vet ni vilket som är det nyaste valve hammer editor programmet till cs 1.6 och var jag kan ladda ner det??? Jag har också läst att man typ behöver något som heter fgd...... var kan jag få tag på det senaste till cs 1.6?? Behöver jag några andra extra program till valve hammer editor?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vet ni vilket som är det nyaste valve hammer editor programmet till cs 1.6 och var jag kan ladda ner det??? Jag har också läst att man typ behöver något som heter fgd...... var kan jag få tag på det senaste till cs 1.6?? Behöver jag några andra extra program till valve hammer editor?? // Bubba Här är hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Sens/Mus/Musmatta/Glides? Själv så har jag : 15.5/Microsoft wireless skit/Ikea/Orginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Sens/Mus/Musmatta/Glides? 1/Razer Diamondback Plasma/Q-PAD XXXL/Har aldrig bytt dom (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Här är hemsidan Tack så mycket för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts