Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Är det nån som har en länk med cs-låtar som AWP och dom eller måste man leta i rabarberlandet? Har hört dom hos min kompis, dom äger GotNoLife finns ju. Men T-Röd - Jag är en tönt som lirar counterstrike kommer alltid att vara den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 GotNoLife finns ju. Men T-Röd - Jag är en tönt som lirar counterstrike kommer alltid att vara den bästa. Mm, men var får man såna låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Mm, men var får man såna låtar? Fildelningsprogram, eller mer rättare sagt hubbar i feldelningsprogram som dc++. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Här är min cfg, byt namn tilll config.cfg och lägg i /cstrike så får du nog bra ping/ skotten går rakt. Det är ju ljust med din config, men när man lirat ett tag så blir det vanligt igen Hur fixar jag problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Vad ska man skriva i console så att det kommer mer blod? @ pKz mysig config Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Det är ju ljust med din config, men när man lirat ett tag så blir det vanligt igen Hur fixar jag problemet? Jag chansar utan att kolla att kommandot gl_monolights 1 är med i configen... Då får reconnecta / starta om servern... Blir det mörkt varje gång servern byter bana? Och blir det konstigt om du kastar en HE eller lyser med ficklampan på väggen? Om det blir som de två sista sakerna jag skrev så är det gl_monolights 1 alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 En liten preview från "nonstop akaast" sitter på LAN och har inte mycket att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 En liten preview från "nonstop akaast" sitter på LAN och har inte mycket att göra. Fräckt! Men du, object på engelska, så blir det ju rätt oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Undrar Om det finns nån Extra blod mod till 1.6. sökt, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tja har gjort ett nytt counter strike forum bli gärna medlemmar.Finns ej så mycket men mer kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tja har gjort ett nytt counter strike forum bli gärna medlemmar.Finns ej så mycket men mer kommer. Men inte ett till sånt där skitforum........ Men det kanske är bra. Länk plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Men inte ett till sånt där skitforum........ Men det kanske är bra. Länk plz Oj oj jag glömde länk Counter Strike Forum Är inte så bra än pga att jag gjorde det imorse men jag ska ändra lite grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Nån som har lust att lira pcw idag? Svara fort som faen diarrehampus@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Leet configs hit och dit. Min aeger. config.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tja har gjort ett nytt counter strike forum bli gärna medlemmar.Finns ej så mycket men mer kommer. Men sluta, din syltmunk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Alla som har lust att lira pcw mot mig och min klan idag klockan 20:00 adda mig på msn eller skicka pm.Svara fort som Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Alla som har lust att lira pcw mot mig och min klan idag klockan 20:00 adda mig på msn eller skicka pm.Svara fort som Fan Nej, tack. #pcw #pracc.se #pracc Redigerad 11 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Alla som har lust att lira pcw mot mig och min klan idag klockan 20:00 adda mig på msn eller skicka pm.Svara fort som Fan Jag tror jag vet en klan vi kan lira mot, ska kolla sen om det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Underground part 1Underground part 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Dööh.. Fick 10 st rökgranater på mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts