Sikorka Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Här är min cfg, byt namn tilll config.cfg och lägg i /cstrike så får du nog bra ping/ skotten går rakt. "skotten går rakt".. Är inte det fusk? Kan nån upptäcka en? Kan man bli bannad? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Läs lite.. Jag får 100+ choke och det laggar apa av det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 "skotten går rakt".. Är inte det fusk? Kan nån upptäcka en? Kan man bli bannad? ( ) Nej, det räknas inte som fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) "skotten går rakt".. Är inte det fusk? Kan nån upptäcka en? Kan man bli bannad? ( ) Ratsen och ex_interp gör att skotten går rakt som fan, om dom är rätt inställda. @ZalCiNoWa: Köp bredband då.. Redigerad 9 september, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Ratsen och ex_interp gör att skotten går rakt som fan, om dom är rätt inställda. @ZalCiNoWa: Köp bredband då.. Vilken bra ide! Nåt från någon som inte är socialt missanpassad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Vilken bra ide! Nåt från någon som inte är socialt missanpassad? Testa att pinga sunnet.se och kolla om det är din uppkoppling som spökar, om du har tillgång till det så kan du även testa att byta router och modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) När jag spelar hoppar min ping upp till 2000 hela tiden och det kommer upp CL-Flushenenypacket eller nåt sånt, är det någon som vet hur man fixar? Undrar också om det är någon som sitter på bra rate inställningar till lite långsammare anslutningar? Hmm, hade det oxå förut, det är ditt internet som inte kan taemot/skicka tillräcligt med paket, hade det förut å alla min groove homies, med telia, men det fixade sig efter en vecka typ, sen vare fridåfröjd, hej hs! ring å fråga dom som har hand om ditt internet =) Redigerad 9 september, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Vilken bra ide! Nåt från någon som inte är socialt missanpassad? Skaffa 10 mbit, då har man aldrig lagg (om man inte tankar eller nått) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 På Måndag är jag ledig från skolan, Någon som har lust att lira lite då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 På Måndag är jag ledig från skolan, Någon som har lust att lira lite då? Jag med Men nej, vill inte lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Skaffa 10 mbit, då har man aldrig lagg (om man inte tankar eller nått) Men en till dålig idé från en socialt missanpassad skitunge, jag frågade inte vad jag skulle skaffa för bredband, utan jag frågade om någon kunde hjälpa mig med mitt problem med CS. Okej, då försöker vi igen. Någon idé från någon som inte är socialt missanpassad? (Ja, jag menar er, pkz och Slippy) Redigerad 9 september, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 På Måndag är jag ledig från skolan, Någon som har lust att lira lite då? Gärna,men jag slutar 15.40,så det blir lite sent. Vad sägs runt 5 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Gärna,men jag slutar 15.40,så det blir lite sent. Vad sägs runt 5 ? Visst, Om jag är hemma då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Men en till dålig idé från en socialt missanpassad skitunge, jag frågade inte vad jag skulle skaffa för bredband, utan jag frågade om någon kunde hjälpa mig med mitt problem med CS. Okej, då försöker vi igen. Någon idé från någon som inte är socialt missanpassad? (Ja, jag menar er, pkz och Slippy) Eftersom du inte verkade se vad jag skrev skriver jag det igen : "Hmm, hade det oxå förut, det är ditt internet som inte kan taemot/skicka tillräcligt med paket, hade det förut å alla min groove homies, med telia, men det fixade sig efter en vecka typ, sen vare fridåfröjd, hej hs! ring å fråga dom som har hand om ditt internet =)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vet att det finns en leveleditor till CS. Vad heter den, och var kan man ladda ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Valve Hammereditor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Valve Hammereditor? OK... tack. Ska försöka leta upp den. Hur pass svår är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vet inte, har aldrig användt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Eftersom du inte verkade se vad jag skrev skriver jag det igen : "Hmm, hade det oxå förut, det är ditt internet som inte kan taemot/skicka tillräcligt med paket, hade det förut å alla min groove homies, med telia, men det fixade sig efter en vecka typ, sen vare fridåfröjd, hej hs! ring å fråga dom som har hand om ditt internet =)" Jo, jag såg det, jag har inte nån speciellt snabb uppkoppling och min isp är pappas jobb så jag kan inte riktigt klaga på det eftersom att vi har det gratis Jag kommer få bredband om 2 veckor ändå, så det är väl bara att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Är det nån som har en länk med cs-låtar som AWP och dom eller måste man leta i rabarberlandet? Har hört dom hos min kompis, dom äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts