P-C Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 XEYZOR heter han. :'( Hade inte filmen framme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Köra på Simpsons banan med lite super krafter.. Kolla här med mina dubbla Morpheus mp5:or.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Köra på Simpsons banan med lite super krafter.. Kolla här med mina dubbla Morpheus mp5:or.. Ser ASFULT ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ser ASFULT ut... Jo jag vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag spelade cs igår första gången på 1 år efter jag laggt av. Värt att notera i era rosa dagböcker med gröna fluffiga prickar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Om nån vill lira nån dag kan ni kontakta mig. diarrehampus@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Tips på bra CS-filmer. Wicked Sick by Fank BombSight by Extreme Produktions Dreams of Florenz by ?? Sense The Enemy by PhezZo Just Jwl by Jwl Almighty Players 1 by Wizzey Almighty Players 2 by Wizzey Wizzey The Movie by Wizzey Push It To The Limit, XZEYZOR by Infra Band of Brothers (Turtle the Movie) Xenox Vill ni ha länk? Google eller messa mig. Underground pt 1 tar wickedsick med hästlängder iaf.' Editation : Underground Redigerad 7 september, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Någon som skulle kunna ge mig nån sida med FPS tips till CSS? skulle vilja kunna lira det med 50+ fps hela tiden utan drop :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Dahhh.. Min Ping seglar till 400 ibland.. Blir kickad från roliga servrar efter 4 min.. Nån nån som vet hur jag ska förhindra detta? Hata lagg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Dahhh.. Min Ping seglar till 400 ibland.. Blir kickad från roliga servrar efter 4 min.. Nån nån som vet hur jag ska förhindra detta? Hata lagg! Stäng av nerladdningsprogram osv.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Dahhh.. Min Ping seglar till 400 ibland.. Blir kickad från roliga servrar efter 4 min.. Nån nån som vet hur jag ska förhindra detta? Hata lagg! . cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 cl_rate 20000 rate 25000 kthxnBAJJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Epix: Njah, Laddar inte ner så ofta.. Speciellt inte när jag spelar.. Har testat att stänga av brandväggen och Demon tools mm.. Edit; pKz: Vad menar du? Skriva in i konsolen eller ? Redigerad 8 september, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Epix: Njah, Laddar inte ner så ofta.. Speciellt inte när jag spelar.. Har testat att stänga av brandväggen och Demon tools mm.. Edit; pKz: Vad menar du? Skriva in i konsolen eller ? Ja, du ska skriva in det i konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Nån som vet Länk till HLtag converter Edit:hittade Redigerad 8 september, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Nån som vet Länk till HLtag converter Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Länk YEAHHHHHHHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 När jag spelar hoppar min ping upp till 2000 hela tiden och det kommer upp CL-Flushenenypacket eller nåt sånt, är det någon som vet hur man fixar? Undrar också om det är någon som sitter på bra rate inställningar till lite långsammare anslutningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) När jag spelar hoppar min ping upp till 2000 hela tiden och det kommer upp CL-Flushenenypacket eller nåt sånt, är det någon som vet hur man fixar? Undrar också om det är någon som sitter på bra rate inställningar till lite långsammare anslutningar? Läs lite.. . cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 cl_rate 20000 rate 25000 kthxnBAJJ! Redigerad 8 september, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Epix: Njah, Laddar inte ner så ofta.. Speciellt inte när jag spelar.. Har testat att stänga av brandväggen och Demon tools mm.. Edit; pKz: Vad menar du? Skriva in i konsolen eller ? Här är min cfg, byt namn tilll config.cfg och lägg i /cstrike så får du nog bra ping/ skotten går rakt. conf1g.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Eller så kan du använda min uber leeta config.. byt namn bara, orka sno mitt nick config.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts