Gäst Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hröm. Nja, låter inte så kul med typ 1on1 matcher. 1on1 på iceworld är väldigt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag har också 15. Skönt att bara kunna vicka på handleden för att se bakom sig. För mig är det jätte svårt att sikta då . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 1on1 på iceworld är väldigt kul... Det bevisar ju ingenting. Jag är nog inte bäst på att aima. Men jag är nog bäst på teamplay och jag är (enligt andra) väldigt taktisk av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Det bevisar ju ingenting. Jag är nog inte bäst på att aima. Men jag är nog bäst på teamplay och jag är (enligt andra) väldigt taktisk av mig. Vaddå? Kasta Smoke och springa åt ett annat håll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vaddå? Kasta Smoke och springa åt ett annat håll? Mer: "Vi har kört echo två rundor så dom förväntar sig att vi ska gå longen med awp eller AK. Vi försöker göra ormen upp mot CT-spawn så vi kan överraska dom på B. Sen plantar vi öppet så att vi kan ha uppsikt över bomben och om nån försöker komma in port eller mörka kan vi lätt ta dom." Mer så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Mer: "Vi har kört echo två rundor så dom förväntar sig att vi ska gå longen med awp eller AK. Vi försöker göra ormen upp mot CT-spawn så vi kan överraska dom på B. Sen plantar vi öppet så att vi kan ha uppsikt över bomben och om nån försöker komma in port eller mörka kan vi lätt ta dom." Mer så. Happy HeatoN någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Happy HeatoN någon? Har hört talas om den. "Hjälp HeaToN hitta ut ur mörka" Vad handlar den om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Nån som har länk till The underground Final? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Har hört talas om den. "Hjälp HeaToN hitta ut ur mörka" Vad handlar den om? Www.krullproductions.com Leta reda på MC10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 (redigerad) Snart kommer min nya dator...Längtar efter att få spela CS igen Edit: Många stavfel Redigerad 30 augusti, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Snart kommer min nya dator...Lämhtar efetr att få spela CS igen Ska formatera nu! Hoppas CS fungerar sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ska formatera nu! Hoppas CS fungerar sen! Liv utan CS är ju som...Ett liv utan CS! Nästan inget bra spel alls i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Liv utan CS är ju som...Ett liv utan CS! Nästan inget bra spel alls i världen Ett liv utan CS är inget liv alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Ett liv utan CS är inget liv alls Överdriv inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Överdriv inte Okej, okej.. ett liv utan CS är ett tråkigt liv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Okej, okej.. ett liv utan CS är ett tråkigt liv då? Säg "Ett liv utan CS är utan ett av dom roligaste spelen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Säg "Ett liv utan CS är utan ett av dom roligaste spelen" Men orka? CS äger!!!!!!!!!!!!!!!1111111111!!11!/!11!!116!%¤¤½¤§12!½½!oneonEOenEoEnEOENEONEIOENEoENEEOENEOENEOEN1§2!"½! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Men orka? CS äger!!!!!!!!!!!!!!!1111111111!!11!/!11!!116!%¤¤½¤§12!½½!oneonEOenEoEnEOENEONEIOENEoENEEOENEOENEOEN1§2!"½! MM okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ett liv utan CS är inget liv alls Ett liv utan CS är ett liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Ett liv utan CS är ett liv! Den som inte har nåt liv är död. Inte är jag död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts