diarrehampus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Berätta lite mer ingående. Såhär ser mitt Vegas-projekt ut. Jag får inte fram bilderna så jag kan redigera filmerna. Hittar dem inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Man kan fortfarande spela den, dock genom steam nu, när ska du piska nån då...? Hur får man det genom steam då? Hade det för 2 år senare..Härliga tider de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån som vill äga mig på source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån som vill äga mig på source? Visst men har inte lirat source på evigheter. Har du msn? Adda mig diarrehampus@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hur får man det genom steam då? Hade det för 2 år senare..Härliga tider de ... http://www.fragbite.com/?fileID=691 Ha det så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det var kul igår p-c-2 Men är mer van med 1.6 än source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Nån som vill äga mig på source? Jag vill äga dig på Source . adda mig på nico_translator@hotmail.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag vill äga dig på Source . adda mig på nico_translator@hotmail.com. Har addat dig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Sen vilken version har ni spelat? Eller vilken var den första versionen ni spelade? Första versionen jag spelade var 0.85 Betan. Bleh, vad kul Kom också starkt ihåg när man helt plötsligt upptäckte att man kunde se banan uppifrån! Jag och tre andra satt vid en dator och sa typ: wooow! kolla man kan se liksom UPPIFRÅN! jävlar kolla! Fast det var typ 1.2 eler 1.1. Redigerad 28 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag började spela vid 1.4 eller nåt sånt men mest spelade jag nog 1.5. Jag tröttnade på spelet då 1.6 kom det blev inget roligt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Berätta lite mer ingående. Såhär ser mitt Vegas-projekt ut. Fyfan? 3.2 i sens? Kör med 15 jag... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Fyfan? 3.2 i sens? Kör med 15 jag... haha Jaha Har just nött kanske tre timmar Half Life: Blue Shift. Enligt mig det bästa Half-Life-spelet. Efter CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jaha Har just nött kanske tre timmar Half Life: Blue Shift. Enligt mig det bästa Half-Life-spelet. Efter CS Lol, har redan klarat blue shift typ 100 ggr har ju blue shift till gammla hl (inte i steam) .. @Bullet, omg 15 sens?! jag kör ffs bara med 1 sens i 1.6, 2.4 sens i source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jaha Har just nött kanske tre timmar Half Life: Blue Shift. Enligt mig det bästa Half-Life-spelet. Efter CS Half life är mycket roligare. Jag hade en film där en kille klarade ut hela halflife, en massa goa timmar framför skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Half life är mycket roligare. Jag hade en film där en kille klarade ut hela halflife, en massa goa timmar framför skärmen. Har inte lirat HL på ett tag. Förutom på PS2. Hih, det är så kul med HL: coop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Fyfan? 3.2 i sens? Kör med 15 jag... haha När man nöter och spelar ofta så blir man snabbare med musen och kan sänka sensen har jag märkt. Jag spelade förut med runt 3.5 eller nåt, när jag började spela igen efter ett tag igen spelade jag med 6-7 eller nåt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 .. @Bullet, omg 15 sens?! jag kör ffs bara med 1 sens i 1.6, 2.4 sens i source Skönt som fan. Prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hmm...Tycker vi borde anordna en CS turnering här för att se vem som är bäst på GTASajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hmm...Tycker vi borde anordna en CS turnering här för att se vem som är bäst på GTASajten... Hröm. Nja, låter inte så kul med typ 1on1 matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Skönt som fan. Prova Jag har också 15. Skönt att bara kunna vicka på handleden för att se bakom sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts