P-C Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Skönast crosshaircolor? Vitt är bäst tycker jag. Grön och liten. Otransparent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Skönast crosshaircolor? Vitt är bäst tycker jag. Medium, svart. 640*480. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Skönast crosshaircolor? Vitt är bäst tycker jag. Rött, otransperant, STOOOORT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Stooorot och blått inte transparant skit. och inte dynamic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Medium Grönt Otransparant 800*600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Rött litet, Transperant tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hur redigerar jag filmer som jag spelar in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ok..jag har CS:CZ och jag är lite noob på det här med Steam ..när jag ska joina en server så dyker det bara upp en ruta där jag kan beställa spel via Steam...har ingen aning om vad jag ska göra..kan jag få hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ok..jag har CS:CZ och jag är lite noob på det här med Steam ..när jag ska joina en server så dyker det bara upp en ruta där jag kan beställa spel via Steam...har ingen aning om vad jag ska göra..kan jag få hjälp? Reggat din cd-key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Reggat din cd-key? .aKi.. din signatur äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Reggat din cd-key? Hmm..nu fattar jag..syrran hann regga CD-nyckeln innan jag hann göra det. Så hon är den som kan spela det..lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Sitter här och skakar. Jag har inte kört nån pcw på evigheter då mitt cs är SÖNDER! Gah, jag känner hur skillen .. flyter iväg! Har suttit i två-tre timmar och kollat på cs-filmer.. vill SPELA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vegas funkar inge bra. Nån som vet hur jag ska redigera annarz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Bytade till litet blått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Tack vare WH så har jag tränat min aim. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vegas funkar inge bra. Nån som vet hur jag ska redigera annarz? Har du gjort nåt snyggt eller? "funkar inge bra"? Det är helt enkelt perfekt för CS-filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Har du gjort nåt snyggt eller? "funkar inge bra"? Det är helt enkelt perfekt för CS-filmer. Men jag får inte fram bilderna så jag kan redigera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Men jag får inte fram bilderna så jag kan redigera Berätta lite mer ingående. Såhär ser mitt Vegas-projekt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Berätta lite mer ingående. Såhär ser mitt Vegas-projekt ut. Men det är just bilderna som jag inte hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Fan, Steam cp:ar sig bara...när jag ska joina en server så dyker bara Browse Games rutan upp..och jag har reggat cd-nyckeln. Vad i helvete är problemet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts